مدیریت شهری اصفهان در هفته‌ای که گذشت

مهم‌ترین رویدادهای مدیریت شهری اصفهان در هفته گذشته را در بسته خبری ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «برق مصرفی شهرداری تا سال ۱۴۱۵ به صفر می‌رسد / پروژه ۴۰ میلیارد تومانی برای کنترل متکدیان»، «تدوین پیوست فرهنگی برای پروژه‌های شهری / شهروندان در تور «دور اصفهان در ۸۰ روز» شرکت کنند»، «تکیه آتش‌نشانی اصفهان بر دانش دانش‌بنیان‌ها»، «امضای تفاهم‌نامه همکاری برای توسعه صنعت گردشگری در اصفهان»، «خدمت‌رسانی مترو در روزهای جمعه با ۹ ایستگاه فعال / ایستگاه کوی امام اضافه شد»، «اصفهان مستحق دریافت وام ۶۰۰ میلیون تومانی نوسازی مسکن است»، «‌جریان زاینده‌رود، آلودگی هوا و اشتغال مشکلات بزرگ اصفهان / کم‌کاری برخی دستگاه‌ها مشهود است»، «تلاش شورا برای ارتقای امکانات رفاهی بانوان اصفهان»، «جلوی زیاده‌خواهی‌های وزارت نیرو گرفته شود / اراده‌ای برای رفع مشکل آب اصفهان وجود ندارد» و «اهتمام مدیریت شهری در اجرای پروژه‌های مشارکتی» مهم‌ترین رویدادهای مدیریت شهری اصفهان در هفته گذشته بود که گزیده‌ای از آن را در این بسته خبری ایمنا می‌خوانید.

برق مصرفی شهرداری تا سال ۱۴۱۵ به صفر می‌رسد / پروژه ۴۰ میلیارد تومانی برای کنترل متکدیان

مهدی بقایی، معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار اصفهان گفت: از ۱۵ سال گذشته تاکنون حدود سه درصد از برق فضاهای در اختیار شهرداری با استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر به‌دست می‌آید، اما امسال این میزان دوبرابر شد و در نظر داریم تا افق ۱۴۱۵ شهرداری، این میزان به صددرصد افزایش یابد.

تدوین پیوست فرهنگی برای پروژه‌های شهری / شهروندان در تور «دور اصفهان در ۸۰ روز» شرکت کنند

سیدعلی معرک‌نژاد، مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان گفت: در این دوره مدیریت شهری باید هر پروژه و فعالیت عمرانی با مبنا و دیدگاه فرهنگی انجام شود.

تکیه آتش‌نشانی اصفهان بر دانش دانش‌بنیان‌ها

آتشپاد دوم ابراهیم مطلبی مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به راه‌اندازی سامانه پایش زمان و استفاده از تبر و دیلم مخصوص آتش‌نشانی ساخت داخل به‌صورت آزمایشی، گفت: این سازمان بر استفاده از دانش شرکت‌های دانش‌بنیان تکیه دارد.

امضای تفاهم‌نامه همکاری برای توسعه صنعت گردشگری در اصفهان

علی قاسم‌زاده، شهردار اصفهان با بیان اینکه گروه هتل‌های زنجیره‌ای شاذا از بزرگترین فعالان منطقه خاورمیانه در امر هتل سازی است، گفت: صنعت توریسم و هتل‌سازی به سرمایه گذاری بیشتر در کلان‌شهر اصفهان نیاز دارد، در این راستا حضور سرمایه‌گذار خارجی در این عرصه می‌تواند تسهیل‌گر و زمینه ساز توسعه بیشتر اصفهان در این بخش باشد.

وی افزود: امضای تفاهم‌نامه همکاری با گروه هتل‌های شاذا در راستای توسعه صنعت درآمدزای گردشگری نیز در همین بخش دنبال می‌شود.

خدمت‌رسانی مترو در روزهای جمعه با ۹ ایستگاه فعال / ایستگاه کوی امام اضافه شد

حسین حق‌شناس، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان با اشاره به افزایش ایستگاه‌های فعال مترو به ۹ ایستگاه در روزهای جمعه، گفت: خدمت‌رسانی مترو روزهای جمعه با سرفاصله زمانی ۱۵ دقیقه انجام خواهد شد.

اصفهان مستحق دریافت وام ۶۰۰ میلیون تومانی نوسازی مسکن است

عباس حاج‌رسولی‌ها، رئیس کمیسیون اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: به تازگی سقف وام نوسازی مسکن برای چهار شهر از جمله مشهد، قم، شیراز و تهران به ۶۰۰ میلیون تومان افزایش یافته است که این تصمیم جای بسی امیدواری است، اما باید این رقم برای شهر اصفهان نیز به لحاظ دارا بودن بافت تاریخی و فرسوده لحاظ شود.

جریان زاینده‌رود، آلودگی هوا و اشتغال مشکلات بزرگ اصفهان / کم‌کاری برخی دستگاه‌ها مشهود است

محمد نورصالحی، رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: از مسئولان شهرداری و مدیران مناطق می‌خواهیم برای ایجاد رضایت‌مندی، رفع مشکلات، تفسیر قوانین و ضوابط به نفع مردم و هر اقدامی هرچند کوچک به احترام مردم دریغ نکنند و رضایت‌مندی آن‌ها را فراهم کنند.

تلاش شورا برای ارتقای امکانات رفاهی بانوان اصفهان

احمدرضا مصور، عضو کمیسیون پایش، نظارت و پیگیری مصوبات شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر تلاش شورا برای ارتقای امکانات رفاهی بانوان این کلان‌شهر، گفت: در شهر اصفهان مباحث تفریحی و ورزشی برای بانوان عقب‌ماندگی‌هایی وجود دارد که باید مورد رسیدگی قرار گیرد، لذا در بودجه سال آینده شهرداری به این موارد توجه می‌شود.

جلوی زیاده‌خواهی‌های وزارت نیرو گرفته شود / اراده‌ای برای رفع مشکل آب اصفهان وجود ندارد

مجید نادرالاصلی، عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه از مدیریت استان درخواست می‌شود جلوی بعضی زیاده‌خواهی‌های وزارت نیرو و برخی مدیران کشور را بگیرد، گفت: در جلسه اخیر به نظر رسید هیچ اراده‌ای برای رفع مشکل آب اصفهان از طریق جاری شدن زاینده‌رود وجود ندارد.

اهتمام مدیریت شهری در اجرای پروژه‌های مشارکتی

سیدامیر سامع، عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به لزوم مشارکت مردم در ایجاد زیرساخت‌ها، پیشرفت و آبادانی شهری گفت: طی یک سال و نیم گذشته، مدیریت شهری اهتمام ویژه‌ای برای اجرای پروژه‌های مشارکتی در راستای آبادانی شهر داشته است.

کد خبر 619740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.