برخورد قانونی با افزایش خودسرانه کرایه تاکسی

رئیس کمیسیون خدمات شهری، فضای سبز و بهداشت عمومی شورای اسلامی شهرکرد گفت: سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد موظف به اعمال نظارت بر نرخ‌های مصوب است و در صورت تخلف رانندگان تاکسی در دریافت مبلغ کرایه، باید به طور جدی برخورد قانونی انجام شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یوسف صادقی امروز – چهارشنبه بیست‌وپنجم آبان‌ماه – در جلسه شورای اسلامی شهرکرد با اشاره به اینکه افزایش نرخ کرایه تاکسی‌های درون‌شهری نسبت به آخرین مصوبه شورای پنجم در شهرکرد حدود ٣٠ درصد بوده است، اظهار کرد: نظارت روی فعالیت تاکسی‌ها ضعیف است و تعدادی از رانندگان نیز نرخ‌های متفاوت از شهروندان دریافت می‌کند.

وی افزود: سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد موظف به اعمال نظارت بر نرخ‌های مصوب است و در صورت تخلف رانندگان تاکسی در دریافت مبلغ کرایه، باید به طور جدی برخورد قانونی انجام شود.

رئیس کمیسیون خدمات شهری، فضای سبز و بهداشت عمومی شورای اسلامی شهرکرد درباره دریافت کرایه تاکسی بیش از نرخ مصوب توسط برخی رانندگان تاکسی، گفت: اگر گزارشی در خصوص افزایش بی رویه نرخ کرایه‌های تاکسی به شورای اسلامی شهر ارسال شود، پیگیری خواهیم کرد.

نصب کارت خوان در تمام تاکسی‌های درون شهری شهرکرد الزامی است

محمدرضا بیاتی، عضو شورای اسلامی شهرکرد نیز با تاکید بر لزوم نظارت بر اقدامات اجرایی پیمانکاران، گفت: نظارت بر عملکرد پیمانکاران فضای سبز و امور خدمات شهری در خصوص جمع‌آوری زباله، تنظیف معابر، آبیاری، هرس و نگهداری درختان و چمن‌ها خدمات شهری افزایش یابد تا شاهد بهبود عملکرد آنها و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان عزیز باشیم.

وی با بیان اینکه در سال‌های اخیر برای تأمین رفاه حال نوجوانان و جوانان شهر زمین چمن مصنوعی در جنوب شهرکرد توسط مدیریت شهری ایجاد شده است، افزود: اما امروز وضعیت این چمن از لحاظ کیفیت و ارائه خدمات توسط بخش خصوصی مطلوب نیست.

بیاتی با اشاره به اینکه پیمانکاران شهرداری در قراردادها باید حقوق نیروها را تا دو ماه پرداخت کنند، تصریح کرد: در ١٠ ماه گذشته هیچ‌گونه مشکلی در خصوص پرداخت حقوق کارگران خدمات شهری نداشته‌ایم و هیچ معوقه‌ای هم از قبل باقی نمانده و سعی می‌کنیم حقوق کارگران همزمان با حقوق کارمندان شهرداری پرداخت شود.

وی با اشاره به تشدید نظارت بر رعایت کرایه‌ها و رفتار رانندگان با شهروندان و تکریم مسافران، افزود: نصب کارت خوان در تمام تاکسی‌های درون شهری شهرکرد الزامی است.

کد خبر 619737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.