اصفهان فضای کمی برای ارائه آثار هنری دارد

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: اصفهان فضای کمی برای ارائه آثار هنری دارد به همین جهت در نظر داریم این فضاها را بیش از گذشته توسعه دهیم که بخشی از این فضاها می‌تواند ایستگاه‌های متروی شهر اصفهان باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجتبی شاهمرادی امروز _بیست‌وپنجم آبان‌ماه_ در آئین افتتاح گالری گذر مترو در ایستگاه دروازه دولت اظهار کرد: این دوره از شورای اسلامی شهر اصفهان توجه ویژه‌ای به حوزه فرهنگ و هنر دارد و با دغدغه‌ای که اعضا نسبت به توسعه فرهنگی و هنری شهر اصفهان دارند، توانستند بخشی از فضای متروی این شهر را برای تبدیل به فضای فاخر فرهنگی و هنری شهر اختصاص دهند.

وی افزود: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان در نظر دارد هر ماه یک افتتاح از مکان‌های ویژه برای ارائه آثار فاخر فرهنگی و هنری داشته باشد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان تصریح کرد: اصفهان فضای کمی برای ارائه آثار هنری دارد، به همین جهت در نظر داریم این فضاها را بیش از گذشته توسعه دهیم که بخشی از این فضاها می‌تواند ایستگاه‌های متروی شهر اصفهان باشد.

وی ادامه داد: گالری گذر مترو در ایستگاه دروازه دولت به عنوان یک مکان ثابت برای ارائه آثار شاخص هنرمندان در نظر گرفته شده است که هر ماه می‌توان یک اثر فاخر هنری در آن رونمایی کرد.

به گزارش ایمنا، در پایان این مراسم از تابلوی نقاشی «۲۵ آبان ۱۳۶۱» اثر افشین جلیلی رونمایی شد.

این تابلو یکی از گنجینه‌های موزه هنر معاصر اصفهان است که به مدت یک ماه برای بازدید عموم به نمایش گذاشته شده است.

اصفهان فضای کمی برای ارائه آثار هنری دارد

کد خبر 619735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.