احتمال وقوع سیلاب در خوزستان/ تیم‌های امدادی هلال‌احمر آماده‌باش هستند

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان خوزستان گفت: با توجه به اطلاعیه‌های سازمان هواشناسی از اواخر روز چهارشنبه تا جمعه، احتمال وقوع سیلاب در این استان وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، وحید شعبانی امروز _چهارشنبه بیست‌وپنجم آبان‌ماه_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با توجه به اطلاعیه‌های سازمان هواشناسی در خصوص احتمال ورود سامانه بارشی گسترده از روز چهارشنبه تا اواخر وقت جمعه هفته جاری به استان خوزستان و احتمال وقوع سیلاب و جاری شدن روان‌آب‌ها در مسیل‌ها و طغیان برخی رودخانه‌های فصلی، تمام تیم‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر خوزستان در سراسر استان در حالت آماده‌باش قرار گرفته‌اند.

وی ادامه داد: تمام توان لجستیک امدادی در پایگاه‌های عملیاتی و شعب هلالاحمر آماده به کار شده و تیم‌های تخصصی و پشتیبانی این جمعیت نیز آماده پاسخ‌گویی سریع به سوانح احتمالی و ارائه خدمات امداد و نجات به متاثران از شرایط ناپایدار جوی پیش‌بینی شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان خوزستان گفت: درخواست می‌کنیم شهروندان با جدی گرفتن اخطارهای عوامل امدادی مبنی بر پرهیز از توقف در حاشیه رودخانه‌ها و قرار نگرفتن در معرض برخورد صادقانه در مناطق کوهستانی همکاری لازم را با تیم‌های امدادرسان داشته باشند.

وی تصریح کرد: در صورت نیاز به دریافت خدمات امداد و نجات از طریق شماره‌گیری شماره ۱۱۲ مراتب را اطلاع‌رسانی کنند.

کد خبر 619720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.