عجیب‌ترین رقابت در ترکیب تیم ملی ایران!+عکس

درحال‌حاضر کاپیتان‌های تیم ملی فوتبال ایران به دلایل مختلفی همچون پست بازی مشترک و سن نزدیک به یکدیگر، رقابت جذابی را تجربه می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احسان حاج‌صفی و وحید امیری مدافعان تیم ملی ایران در رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر هستند و هر دوی آن‌ها سابقه بستن بازوبند کاپیتانی تیم کشورمان را هم دارند.

حاج‌صفی بازیکن ۳۲ ساله تیم ملی ایران است که توانایی بازی در پست هافبک و مدافع چپ را دارد به علاوه که این بازیکن در گل کردن ضربات ایستگاهی و شوت از راه دور نیز تبحر خاصی دارد.

عجیب ترین رقابت در ترکیب تیم ملی ایران!+عکس

وحید امیری نیز بازیکن ۳۴ تیم کشورمان همانند حاج‌صفی می‌تواند برای پست هافبک و مدافع چپ گره‌گشای کی‌روش باشد، او هم در گل کردن ضربات ایستگاهی و شوت‌های از راه دور توانایی‌های خاصی از خود نشان داده است.

بنابراین با توجه به اینکه وحید امیری و حاج‌صفی به عنوان کایپتان‌های تیم ملی ایران شناخته می‌شوند و به دلیل شرایط سنی، احتمالاً آخرین حضور خود در جام‌جهانی را تجربه می‌کنند، از طرفی هم پست و سبک تقریباً مشابهی دارند؛ می‌توان گفت بین این دو بازیکن در اردوی تیم کشورمان رقابت جذاب و کم‌سابقه‌ای وجود دارد که همین موضوع می‌تواند دست کی‌روش را برای چینش ترکیب باز بگذارد.

عجیب ترین رقابت در ترکیب تیم ملی ایران!+عکس

کد خبر 619682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.