عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۴ آبان‌ماه

در این بسته خبری از آغاز طرح نهضت آسفالت در آبادان تا اجرای طرح جامع مطالعات حمل‌ونقل ترافیک در دزفول و افزایش سرانه فضای سبز شهری رفسنجان را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

اجرای طرح نهضت آسفالت با یک‌هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار در آبادان

سلمان برقول، سرپرست شهرداری آبادان با اشاره به اجرای طرح نهضت آسفالت با یک هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال در این شهر گفت: اعتبار اجرای این طرح از محل اعتبارات شهرداری آبادان و حق آلایندگی تأمین شده و در سه فاز اجرا می‌شود.

اجرای طرح جامع مطالعات حمل‌ونقل ترافیک در دزفول

سیدحسن عیسی زاده، شهردار دزفول از اجرای طرح جامع مطالعات حمل و نقل و ترافیک در این شهر خبر داد و خواستار مشارکت اقشار مختلف مردم برای بهبود وضعیت ترافیک شهری شد.

سازمان آرامستان‌ها رضایت شهروندان را جلب کند

محمدحسین واحدیان، شهردار شهرکرد گفت: سازمان آرامستان‌ها با ارائه خدمات مناسب در حوزه کاری خود رضایت شهروندان را جلب کند

ورودی شهر زرند وضعیت مناسبی ندارد

علی ضیاءالدینی، شهردار زرند با بیان اینکه ورودی شهر از سمت شرق وضعیت مناسبی ندارد، گفت: احداث بلوار شورا موجب رونق شهر و زیبایی مسیرهای ورودی می‌شود.

ساماندهی بوستان‌های سطح شهر قیدار

سیدمصطفی موسوی، شهردار قیدار با اشاره به ساماندهی بوستان‌های سطح شهر، گفت: تسریع در احداث بوستان نرگس با فعالیت همزمان پنج پیمانکار انجام می‌شود.

صدور ۳۱ مورد مجوز تغییر رنگ تاکسی‌های نارنجی به زرد از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا کنون

محمدرضا وثوق‌نیا، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از صدور ۳۱ مورد صدور مجوز برای تاکسیرانان متقاضی تغییر رنگ تاکسی‌های نارنجی به زرد خبر داد.‌

افزایش سرانه فضای سبز شهری رفسنجان

حسن رمضانی، مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری رفسنجان با اشاره به احداث ۱۴ بوستان در دوره مدیریت جدید شهری، از افزایش فضای سبز شهری خبر داد.



کد خبر 619607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.