بازگشت بیت کوین

پیش بینی می‌شود در صورتی که نتواند از سطح ۱۸ هزار دلار فراتر رود مجدد در طی روزهای آینده با فشار قیمتی روبه‌رو خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پس از چندین روز منفی به علت بحران ایجاد شده در رمزارز اف تی ایکس، امروز بازار روند مثبت به خود گرفت، در روز گذشته بیت کوین به زیر ۱۶ هزار دلار آمد و در روز جاری توانست به نزدیکی ۱۷ هزار دلار برسد، پیش بینی می‌شود روند بازار به صورت صعودی در بازار تداوم داشته باشد اما لازم است بیت کوین مجدد بتواند تا محدوده قیمتی ۱۸ هزار دلار حرکت کند، در اتفاق اخیر و هک شدن صرافی اف تی ایکس نزدیک به دو میلیارد دلار از سرمایه کاربران ناپدید شده است، همیشه ریسک حاصل از صرافی‌ها ارز دیجیتال و توکن‌های کوچک برای سرمایه‌گذاران وجود خواهد داشت.

آخرین تحولات قیمتی رمزارزهای برتر بازار

بیت‌کوین (BTC): ۱۶ هزار ۸۱۸ دلار

تغییرات: رشد ۴.۱۴ درصدی

اتریوم (ETH): یک هزار ۲۵۷ دلار

تغییرات: رشد ۵.۷۰ درصدی

بایننس‌کوین (BNB): ۲۸۰ دلار و ۱ سنت

تغییرات: رشد ۳.۷۰ درصدی

ریپل (XRP): ۰.۳۶۹ دلار

تغییرات: رشد ۱۲.۵۱ درصدی

کاردانو (ADA): ۰.۳۳۳ دلار

تغییرات: رشد ۳.۹۲ درصدی

سولانا (SOL): ۱۴ دلار و ۱۴ سنت

تغییرات: افت ۱۰.۲۹ درصدی

دوج‌کوین (DOGE): ۰.۰۸۶۷ دلار

تغییرات: رشد ۵.۹۹ درصدی

پالیگان:(Polygon) ۹۳ سنت

تغییرات: رشد ۷.۲۸ درصدی

پولکادات (DOT): پنج دلار و ۸۷ سنت

تغییرات: افت ۶.۵۳ درصدی

ترون (TRON): ۰.۰۵۰۴ دلار

تغییرات: رشد ۶.۹۳ درصدی

اوالانچ (Avalanche): ۱۳ دلار و ۲۶ سنت

تغییرات: رشد ۷.۸۹ درصدی

تحلیل تکنیکال بیت کوین

 بازگشت بیت کوین

حمایت: ۱۴ هزار دلار، خط میانی و کف کانال نزولی.

مقاومت: ۱۸ هزار ۹۵۷ دلار و سقف کانال نزولی.

پیش بینی: بیت کوین پس از مدت‌ها امروز روند مثبت به خود گرفت و رشد ۴.۴ درصدی را تجربه کرد و به بالای کانال ۱۶ هزار واحد رسید، اما نکته مهم قرار گیری این رمزارز بر زیر کانال نزولی و احتمال فشار قیمتی در مواجه با سطوح مقاومتی ۱۸ هزار دلار و سقف کانال نزولی وجود دارد، پیش بینی می‌شود در صورتی که نتواند از سطح ۱۸ هزار دلار فراتر رود مجدد در طی روزهای آینده با فشار قیمتی روبه‌رو خواهیم بود.

(سیگنالی در خصوص خرید و فروش نیست)

دامیننس

دامیننس بیت کوین: ۴۰.۳۲ درصد

دامیننس اتریوم: ۱۹.۲۱ درصد

 بازگشت بیت کوین

(منظور از دامیننس یک ارز دیجیتال، درصد سهم ارزش دلاری آن ارز در مقایسه با ارزش دلاری کل ارزهای دیجیتال در دنیا است. یعنی یک ارز دیجیتال چه میزان از سهم بازار را به خود اختصاص داده است)

ارزش بازار رمزارزها در مقابل حوزه دیفای

ارزش بازار رمزارزها: ۷۶۵ میلیارد ۶۴۹ میلیون دلار

ارزش بازار حوزه دیفای: ۳۵ میلیارد ۲۷۱ میلیون دلار

 بازگشت بیت کوین

شاخص ترس و طمع

به نظر می‌رسد در صورت تداوم وضعیت صعودی بازار شاخص ترس و طمع مجدد به سطوح نزدیک به سی واحد بازگردد.

 بازگشت بیت کوین

حدود ۲ میلیارد دلار از سرمایه‌های کاربران صرافی FTX مفقود شده است

در جلسه‌ای که در هفتم نوامبر با حضور چندین مدیرعامل FTX در ناسائو، پایتخت باهاما برگزار شد، سم بنکمن فرید اسنادی را رو کرد که نشان می‌داد FTX در طول زمان حدود ۱۰ میلیون دلار از سرمایه مشتریان را به شرکت خواهر FTX یعنی آلامدا ریسرچ (Alameda Research) منتقل کرده است.

از این میزان، بین یک تا دو میلیارد دلار در میان دارایی‌های باقی‌مانده آلامدا محاسبه نشده بود و این یعنی این میزان سرمایه ناپدید شده است. گفته می‌شود که بنکمن فرید در سیستم حسابداری FTX یک «درب پشتی» ایجاد کرده است تا بتواند بدون اطلاع افراد دیگر از جمله حسابرسان، سوابق مالی FTX را تغییر دهد.

بیت کوین موفق می‌شود

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، ساعاتی قبل در واکنش به توییتی که در آن درباره آینده قیمتی بیت کوین در یک سال بعد پرسیده شده بود، گفت «بیت کوین موفق می‌شود، اما زمستان [بازار] احتمالاً طولانی خواهد بود». او پیش‌تر نیز در یک اسپیس توییتری گفته بود آینده از آن بیت کوین، اتریوم و دوج کوین است.

موجودی بیت کوین ماینرها به پایین‌ترین سطح در ۱۰ ماه گذشته رسید

داده‌های پلتفرم تحلیلی گلسنود نشان می‌دهد موجودی بیت کوین ماینرها طی هفت روز گذشته ۹,۴۰۲ واحد کاهش یافته و به پایین‌ترین سطح خود در ۱۰ ماه گذشته در ۱.۸۲۶ میلیون واحد (۳۰.۶ میلیارد دلار) رسیده است. مؤسسه بلاک‌ویر سلوشنز (Blockware Solutions) نیز گفته است ادامه روند کاهش قیمت بیت کوین لزوماً قرار نیست منجر به این شود که ماینرها دستگاه‌های خود را خاموش کنند؛ چراکه بسیاری از استخراج‌کنندگان به خاطر داشتن قراردادهای خرید برق، مجبور به مصرف انرژی هستند و بنابراین تا زمان بازگشت قیمت بیت کوین به سطوح بالاتر، احتمالاً به فعالیت‌های استخراجی خود در شرایط زیان‌دهی ادامه خواهند داد.

بیت کوین کش احتمالاً تا چهار ماه دیگر ارز رسمی کشور خواهد شد

ترنس درو، نخست‌وزیر سنت کیتس و نویس، کشوری کوچک در دریای کارائیب، روز گذشته در جریان یک کنفرانس اعلام کرد بیت کوین کش (BCH) می‌تواند از مارس ۲۰۲۳ (اسفند ۱۴۰۱) به‌عنوان ارز رسمی در این کشور پذیرفته شود. او همچنین گفته است از بررسی فرصت‌های موجود در زمینه استخراج بیت کوین کش نیز استقبال می‌کند.

نقشه بازار

 بازگشت بیت کوین

کد خبر 619588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.