سکوت معنادار دستگاه‌های متولی در برابر آلودگی هوا

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: سکوت معناداری را در دستگاه‌های متولی در خصوص آلودگی هوا می‌بینیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدجعفر تشکری‌هاشمی امروز_ سه‌شنبه بیست‌وچهارم آبان‌ماه_ در یکصدوششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران طی تذکری با اشاره به لزوم استفاده از مدیران سابق در شهرداری تهران، اظهار کرد: باید از دانش این افراد استفاده شود و اجازه ندهیم مدیران سابق احساس غربت کنند.

وی با انتقاد از شرایط ترافیکی شب گذشته تهران، ادامه داد: بار ترافیکی در بعضی از معابر شهر تهران تا پنج برابر افزایش یافته است، لذا معتقدم وضعیت بحرانی ترافیک شهر تهران نیازمند اقدامات فوریتی است، هرچند اثربخشی چندانی ندارد اما می‌تواند مسکنی برای درد مردم باشد.

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه آلودگی هوا در این کلان‌شهر به اوج خود رسیده است، خاطرنشان کرد: سکوت معناداری را در دستگاه‌های متولی در خصوص آلودگی هوا می‌بینیم، البته در مقابل ترافیک آزاردهنده نیز اقدام مؤثری انجام نمی‌شود.

وی با بیان اینکه سیستم‌های هوشمند شهر کار خود را به طور دقیق انجام نمی‌دهد و مدیریت ترافیک در بعضی معابر به صورت سنتی انجام می‌شود، تصریح کرد: تشکیل جلسه فوری ترافیک تهران بسیار حائز اهمیت است و شورای ترافیک به عنوان مسئول، باید از دستگاه‌های مرتبط در خصوص ترافیک توضیح بخواهد.

تشکری‌هاشمی گفت: پیشنهاد می‌دهم که تشکیل جلسه فوری شورای ترافیک تهران با حضور مسئولان مربوطه برگزار شود، همچنین واحدهای مسئول گزارشی در خصوص اقدامات انجام شده به شهرداری ارائه دهند.

کد خبر 619558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.