چرا باید از یدک کش یا مکانیک سیار دارای مجوز رسمی استفاده کنیم؟

یکی از اصلی ترین خدمات امداد خودرو تهران ارائه خدمات بدون در نظر گرفتن شرایط است.

هنگامی که در جاده اتومبیل تان متوقف شده، بر اساس اینکه زوردتر مشکل خودروتان حل شود، به هر امداد خودرو تهران و یا یدک کشی اعتماد نکنید. برای اینکه برخی از امداد خودروها غیز مجاز بوده و مجوز امدادرسانی از اتحادیه ندارند و تعمیرات و جا به جایی خودرو را اصولی انجام نمی دهند و باعث ایجاد مشکلات بیشتر برای خودروتان خواهند شد.

روزانه شکایت های زیادی مبنی بر مشکلاتی که امداد خودروهای جاده ای غیرمجاز برای راننده ها به وجود آورده اند، در اتحادیه امداد خودرو وجود دارد. این افراد سودجو زیر نظر هیچ مرکزی کار نمی کنند بنابراین در صورت شکایت نمی توان آن را پیگیری نمایید. همچنین خودروبر ها برای گرفتن هزینه های زیاد با تعمیرکاران توانی کرده و ماشین را خراب می کنند. در ادامۀ گزارش با ما همراه باشید تا به جواب این سوال که چرا باید از یدک کش یا مکانیک سیار با مجوز استفاده کنیم؟ برسیم و راههای شناخت یدک کش و مکانیک سیار مجاز را بشناسیم.

یدک کش و مکانیک سیار مجاز کدام است؟

تشخیص امداد خودرو مجاز یکی از اصلی ترین کارهایی است که می تواند برای حل مشکل خودروی شما کمک کند. اما از کجا متوجه بشویم که امداد خودروغرب تهران و یا هر امداد خودرویی در تهران، یک امداد خودرو مجاز است؟ چرا که هر امداد خودرو مجاز نشانه هایی برای اثبات این موضوع دارد.

هر امدادگر مجاز در زمان حضور در محل باید دارای لوازم مخصوصی باشد تا بتوان او را تشخیص داد:

لباس کار با نام و آرم شرکت و مناسب با فصول سال با سردوشی تخصصی، جلیقه مجهز به نوار شبرنگ و روز رنگ مطابق با استاندارد (EN471)، کارت شناسایی امدادگری، خودرویی با کد شناسایی، کفش و دستکش ایمنی و عینک محافظ دارا باشد.

زمانی که فردی خود را با عنوان نماینده امداد خودرو و یا مکانیک سیار معرفی می‌کند، دقت کنید که حتما دارای کارت امداد گری باشد. در صورتی که خودرو شما به منظور رفع عیب توسط یدک کش امداد خودرو به تعمیرگاه منتقل شد و نیاز بود تا خودرو در تعمیرگاه بماند، باید حتما از تعمیرکار برگه پذیرش را دریافت نمایید.

یکی دیگر از نکات مهم استفاده از امداد خودرو آن است که تمامی خدمات امداد خودرویی که در صورت مراجعه به تعمیرگاه طرف قرار داد با امداد خودرو بر روی خودروی شما انجام می‌شود، باید توسط شخص تعمیرکار و در پشت فاکتور شما ضمانت گردد.

یکی از ساده ترین و راحت‌ترین کارهایی که می‌توانید انجام دهید، خرید کارت امداد خودرو از شرکت‌های معتبر است. تا اطمینان داشته باشید و خیالتان راحت باشد که در صورتی که در جایی ماشینتان خراب شد، حتما نیروهای امداد خودرو برای کمک به شما اقدام نمایند. دقت کنید که با بررسی موارد بالا امداد خودرویی معتبر را انتخاب نمایید تا از خدمات مفیدی در راستای یدک کش و مکانیک سیار برخوردار شوید.

امدادگر پس از رسیدن به محل توقف خودروی شما باید ابتدا اطلاعات و مشخصات فردی شما را دریافت کرده و سپس با مطابقت دادن آن با کارت شناسائی معتبر همچون اصل گواهینامه و کارت ملی و روئیت کارت شناسائی خودرو به مطابقت آن با نوع خودرو و پلاک خودرو بپردازد.

چرا باید از یدک کش یا مکانیک سیار دارای مجوز رسمی استفاده کنیم؟

ویژگی های مهم امداد خودرو مجاز تهران

یکی از اصلی ترین خدمات امداد خودرو تهران ارائه خدمات بدون در نظر گرفتن شرایط است. در هر زمان و شرایطی برای تمام مشکلات خودرو می توانید از امداد خودرو غرب تهران کمک بگیرید. 09196420634

از ویژگی های دیگری که امداد خودرو تهران دارای آنها می باشد، می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • دارای مجور رسمی از اتحادیه و کسب و کار مجازی
  • استفاده از کادری مجرب امدادگران
  • ضمانت خدمات ارائه شده به همراه فاکتور رسمی
  • استفاده از GPS برای ارسال سریعتر مکانیک سیار
  • خدمات امداد خودرو 7 روز هفته به صورت شبانه روزی
  • ثبت درخواست آنلاین امدادی
  • هزینه های شفاف و منصفانه مصوبه اتحادیه
  • خدمات جامع امداد خودرو
  • رضایت مشتریان از عملکرد امدادرسانان

قبل از اعتماد به هر امداد خودرو، بهتراست در ابتدا با ویژگی ها و خدمات آن مرکز آشنا شوید. ویژگی هایی که باعث می شود امداد خودرو تهران نسبت به دیگر شرکت های امداد رسانی برتری داشته باشد.

بهترین امداد خودرو غرب تهران

بهترین خدمات امدادی را در محل از امداد خودرو تهران با قیمت عالی و کارت گارانتی معتبر یک ‌ماهه دریافت کنید. اگر به دنبال یک امداد خودروی مطمئن، شناخته‌شده و همه‌ چیز تمام برای مواقع ضروری و خاص که خودرو به مشکل می‌خورد می‌گردید، کافیست تا با ما تماس بگیرید.

ما با تیم‌های مختلف امدادی انواع مشکلات خودروهای شما را از جمله پنچری لاستیک‌ها، خرابی گیربکس، جوش آوردن ماشین، تمام شدن باتری ورا با قیمت عالی و در زمانی کوتاه رفع می‌کنیم. بدون نگرانی خودروی خود را به دستان بهترین کارشناسان خودرو و مکانیک ها بسپارید.

امداد خودرو تهران بهترین امداد خودرو در منطقه است و با آماده‌سازی پیش‌زمینه های مورد نیاز، خدمات جامع و کاربردی را برای شما در نظر می گیرد. تا به این ترتیب تمامی نیازهای شما را در هر جایی که هستید، به سرعت رفع شود.

چرا باید از یدک کش یا مکانیک سیار دارای مجوز رسمی استفاده کنیم؟

اقدامات یدک کش و خودروبر مجاز

در ابتدا راننده یدک‌ کش مجاز باید بررسی کند که آیا با این روش خودرو قابلیت حرکت دارد یا خیر؟ اگر خودرو حرکت داده شود آسیبی به قسمت ‌های دیگر وارد می شود یا خیر؟

برخی نقص‌ها و مشکلات خودرو، که مربوط به سیستم انتقال قدرت و یا سیستم تعلیق می باشند، باعث می‌شود که خودرو به هر روشی قابل‌ حمل نباشد. بنابراین روش‌های دیگری باید مدنظر قرار داد.

در مرحله بعد خودرو یدک‌ کش باید از لحاظ سلامت تضمین‌ شده باشد. خودرویی که خود دارای عیب و نقص باشد، نمی‌تواند خودروی دیگری را حمل کند. ‌این سلامت باید بیشتر در قسمت ترمزها و سیستم فرمان حائز اهمیت قرار گیرد. مورد بعد این‌که ماشین یدک‌کش حتماً برای خودروی خود لاستیک زاپاس به‌ همراه داشته باشد.

پس‌از طی کردن این مراحل خودرو باید در قسمت جرثقیل یدک‌کش قرار بگیرد. فرد یدک‌کش باید خودرو را به میزانی بالا بیاورد که دید کامل داشته باشد. هنگام بالا بردن خودرو به باد لاستیک‌ های ماشین معیوب باید توجه کرد، زیرا فشار بیشتری نسبت‌ به حالت عادی بر روی آن‌ها قرار می‌گیرد و چنانچه باد آن کم و یا سالم نباشد ممکن است در حرکت دچار مشکل شود.

نکته بعدی که باید به آن توجه کرد این است که خودروی یدک‌کش حتماً دارای بیمه شخص ثالث باشد. در صورت داشتن این نوع بیمه اگر به خودروی معیوب خسارت بیشتری در حین یدک کشی وارد شود بیمه هزینه آن را جبران می کند.

اگر شرکت امداد رسانی معتبر و دارای مجوز باشد قطعاً موارد فوق را رعایت می‌کند. به دلیل این‌که بر روی این مجموعه از طرف اتحادیه نظارت انجام می‌شود و مجموعه ملزم به رعایت نکات یدک‌کشی می‌باشد.

مکانیک سیار مجاز در تهران

خرابی و در راه ماندن اتومبیل ها، می تواند موجب بند آمدن راه و نارضایتی شهروندان شود. بنابراین در این میان نیاز مبرم و اساسی به امداد خودرو وجود دارد تا بخشی از شلوغی و ترافیک شهری جاده ای از بین رود.

بنابراین زمانی که احساس کردید مشکلی برای خودروی شما ایجاد شده و یا برای چکاب کامل خودرو می توانید با شماره (09196420634) امداد خودرو غرب تهران تماس بگیرید تا مشکل شما را در کمترین زمان ممکن انجام دهند.

اما خدماتی که امداد خودرو تهران در خصوص مکانیک سیار برای رانندگان انجام می دهد از این قبیل می باشد:

نزدیکترین مکانیک سیار را برای تعمیر خودرو تصادفی و یا خراب شده اعزام می شود. تمام تعمیرات سیار خودرو در سراسر تهران انجام می گیرد. معرفی تعمیرگاه متخصص و همچنین تعمیرگاه سیار در محل. تعمیر خودرو در منزل به همراه مکانیک سیار صورت می گیرد.

همچنین تعمیرات ECU و زدن کد سویچ خودرو، تعویض تسمه هیدرولیک به کمک مکانیکی در محل، رفع عیوب سیستم سوخت رسانی، برق رسانی، خنک کننده. تعویض و تعمیر سیم کلاج گاز خودرو، برقکار ماشین سیار و سیم کشی خودرو، رفع مشکل شمع های ماشین با مکانیک خودرو سیار، تعمیرکار سیار ماشین های ایرانی و چینی و خارجی، تعویض لاستیک زاپاس و آپاراتی، تعمیرکار خودرو برای تعویض تسمه تایم در محل ، امداد سیار جهت تعویض پمپ بنزین و تسمه کولر، سرویس و تعمیر سیار خودرو حتی در ایام تعطیل، رفع عیوب پنهان ماشین با دیاگ سیار خودرو، تعویض یا تعمیر استارت در محل، ایمن سازی خودرو و بازکردن درب اتومبیل انجام می پذیرد.

کلام آخر

هر زمان از شبانه روز در هر مکانی، در منزل و یا در جاده مانده بودید، خودروتان به مشکل بر خورده بود و نیاز به کمک داشتید تنها کافی است با شماره امداد خودرو تهران 09196420634 تماس بگیرید و مشکل خود و موقعیت خود را بیان نمایید. امداد رسانان ما با تجهیزات کامل در کوتاه ترین زمان ممکن نشانی https://emdadkhodro.info به کمک شما خواهند آمد و مشکل را حل خواهند کرد. شایان ذکر است تعرفه های مرکز امداد خودرو تهران بسیار مناسب و طبق تعرفه های اتحادیه می باش. با اعتماد به امدادگران ما دیگر نگران چیزی نباشید برای اینکه امداد رسانان مرکز مشکل خودروتان را به طور تضمینی انجام می دهند.

کد خبر 619531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.