رقابت حساس خط حمله پرسپولیس به نفع سرمربی قرمزها+عکس

با توجه به تعطیلات فیفادی مهاجمان کم‌فروغ این فصل از رقابت‌های پرسپولیس فرصت دارند در غیاب ملی‌پوشان و تمرینات گروهی، توانایی‌های خود را به کادرفنی سرخ‌ها ثابت کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، استارت تمرینات گروهی پرسپولیس از روز شنبه _بیست‌ویکم آبان‌ماه_ در غیاب ملی‌پوشان این تیم زده شد.

عیسی آل‌کثیر مهاجم مصدوم قرمزپوشان نیز پس از چند ماه دوری از میادین بالاخره در کنار هم‌تیمی‌های خود شروع به فعالیت کرد تا پس از اتمام رقابت‌های جام‌جهانی و از سرگیری دوباره لیگ برتر، برای تیم گل‌محمدی راهی میدان شود.

حامد پاکدل دیگر مهاجم پرسپولیس است که در این فصل از بازی‌ها کم فروغ ظاهر شده و می‌توان گفت از مهره‌های ثابت کادرفنی قرمزها برای نیمکت ذخیره است.

درهرحال با توجه به حضور موفق یورگن لوکادیا و شیخ دیاباته در خط حمله تیم یحیی گل‌محمدی، پاکدل و آل‌کثیر عملاً فرصت چندانی برای درخشش و اثبات توانایی‌های خود به کادرفنی پرسپولیس ندارند مگر اینکه این دو مهاجم از تعطیلات فیفادی نهایت استفاده را ببرند و با نشان دادن انگیزه و توانایی‌های خود در تمرینات این تیم، گل‌محمدی و دستیارانش را مجاب کنند که از هر دوی آن‌ها در ترکیب اصلی بهره ببرند، چراکه قطع به یقین هواداران از پاکدل و آل‌کثیر توقع دارند همانند زوج خارجی لوکادیا و دیاباته خیال آن‌ها را از بابت گل کردن موقعیت‌ها راحت کنند.

رقابت حساس خط حمله پرسپولیس به نفع سرمربی قرمزها+عکس

کد خبر 619438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.