عنایت ویژه مقام معظم رهبری به کاشان

نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: کاشان فراتر از یک شهر و بلکه یک منطقه با ظرفیت‌های منحصر به خود است و در بخش‌های مختلف عنایات ویژه مقام رهبری(مدظله) را به این خطه شاهد بوده‌ایم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام سید سعید حسینی در دیدار با جمعی از خبرنگاران اظهار کرد: کاشان از ظرفیت‌های ویژه ای برخوردار است و این موضوع نگاه ویژه مقام معظم رهبری (مدظله) به این منطقه را به دنبال دارد.

وی افزود: کاشان فراتر از یک شهر و بلکه یک منطقه با ظرفیت‌های منحصر به خود است و در بخش‌های مختلف عنایات ویژه مقام رهبری را به این خطه شاهد بوده‌ایم.

امام جمعه کاشان با اشاره به مطالبه چندین ساله مردم این شهرستان برای استان شدن، تصریح کرد: ما در این خصوص تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران هستیم و طرح استان شدن کاشان باید در مجلس شورای اسلامی به تصویب برسد.

وی ادامه داد: عنایت مقام معظم رهبری (مدظله) به کاشان در انتخاب امام جمعه این شهرستان هم مشخص شد و ایشان فرمودند نماینده کاشان را من انتخاب می‌کنم.

نماینده ولی فقیه در کاشان تاکید کرد: در شورای سیاست گذاری ائمه جماعات که فقط برای استان‌ها دیده شده است، منطقه کاشان نیز با ۱۴ امام جمعه، از استان اصفهان مستقل عمل کنند.

وی گفت: در سال ۱۳۹۲ نیز مقام معظم رهبری در قرار دادن زائر سرای استان‌ها، کاشان را جز استان‌ها دیدند.

امام جمعه کاشان همچنین فرمان احداث فرودگاه برای کاشان توسط مقام معظم رهبری را از دیگر عنایات این بزرگوار به منطقه دانست و خاطرنشان کرد: مردمان این منطقه همیشه شاخص بوده و در دوران انقلاب و دفاع مقدس رشادت‌های بسیاری از خود نشان دادند.

کد خبر 619365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.