جمع‌آوری روزانه ۳ تن برگ پاییزی از سطح شهر

شهردار گلپایگان گفت: روزانه سه تن برگ خزان‌زده از سطح معابر، خیابان‌ها و پارک‌های سطح شهر جمع‌آوری می‌شود.

پیمان شکرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به جمع‌آوری برگ‌های خزان‌زده از سطح معابر، خیابان‌ها و پارک‌های شهر گلپایگان، اظهار کرد: کارگران شهرداری روزانه سه تن برگ خزان‌زده را با استفاده از سه دستگاه کامیون بزرگ، دو دستگاه کامیون ایسوزو و چهار دستگاه نیسان جمع‌آوری می‌کنند.

وی افزود: پیش‌بینی می‌شود طبق سال‌های گذشته تا پایان فصل برگ‌ریزان، ۱۰۰ تن انواع برگ پاییزی از شهر گلپایگان جمع‌آوری شود.

شهردار گلپایگان خاطرنشان کرد: برگ‌های جمع‌آوری شده پس از جداسازی از زباله‌ها به محل دفن‌گاه برگ‌ها انتقال داده و با ترکیبی از خاک پوشانده می‌شود تا در فرآیند فرآوری پس از چند ماه به خاک برگ تبدیل و دوباره در فضای سبز شهری و گلخانه شهرداری برای پرورش گل و گیاه و درختچه استفاده شود.

شکرزاده با اشاره به لایروبی ۳۰ هزار متر از جوی‌ها و مسیل‌های سطح شهر طی دو ماه گذشته، اضافه کرد: کارگران شهرداری روزانه بیش از یک میلیون مترمربع از فضاهای شهر را نظافت می‌کنند.

وی با اشاره به خرید یک دستگاه جاروب مکانیزه، گفت: با توجه به گستردگی شهر و نیاز مبرم به افزودن یک دستگاه جاروب مکانیزه به ماشین‌آلات مجموعه خدمات شهرداری با پیگیری‌های انجام شده، این دستگاه خریداری شد و هم‌اکنون دو دستگاه جاروب جهت پاکسازی معابر شهری در سطح شهر فعالیت دارد.

شهردار گلپایگان با اشاره به شن‌ریزی کوچه‌های جدیدالاحداث به صورت مستمر، گفت: عملیات زیرسازی و شن‌ریزی کوچه‌های تازه تأسیس با توجه به درخواست شهروندان در دستور کار مجموعه خدمات شهری قرار گرفته است.

شکرزاده افزود: خدمت‌رسانی به شهروندان در مسیر توسعه شهر زیبای گلپایگان بدون توقف در حال انجام است.

کد خبر 619339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.