آلگری: هیچ‌کس باور نمی‌کرد یوونتوس سوم شود

سرمربی یووه از عملکرد بازیکنانش در رقابت‌های اخیر بسیار راضی است و امید دارد تیمش پس از جام جهانی هم این وضعیت را حفظ کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، یوونتوس موفق شد شب گذشته با پیروزی سه بر صفر برابر لاتزیو به روند خوب خود در سری «آ» ادامه دهد و بانوی پیر با بهترین نتیجه ممکن به استقبال تعطیلات جام جهانی رفت.

ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس پس از بازی تیمش برابر لاتزیو با تمجید از عملکرد شاگردانش گفت: بچه‌ها در یک ماه‌ونیم گذشته فوق‌العاده بودند؛ بازی کردن برابر لاتزیو اصلاً راحت نیست.

وی ادامه داد: دی ماریا، کیه‌زا و پارادس تعویض‌های مهم ما بودند. با ورود این بازیکنان وضعیت تکنیکی تیم بهتر بود و توانستیم مدیریت خوبی روی توپ داشته باشیم. ایجاد یک وقفه در لیگ طی این زمان، کاملاً لازم بود زیرا بازیکنان زیادی هستند که هنوز نمی‌دانیم چه وضعیتی دارند.

سرمربی یووه با اشاره به شرایط کیه‌زا که به‌تازگی از مصدومیت برگشته است، خاطرنشان کرد: درباره فدریکو تردید داریم، او خودش را به بازی‌ها رساند و حالا در تیم جا گرفته است. وی فرصت دارد تا به بازی‌های ملی برود و آماده‌تر از گذشته به ترکیب بازگردد؛ نیاز داریم که بازیکنان انرژی خود را بازیابی کنند تا بتوانیم در ادامه رقابت‌ها خوب بجنگیم.

آلگری در ادامه راجع به لیگ اروپا و فشار بازی‌ها پس از جام جهانی صحبت کرد و گفت: پس از بازگشت بازیکنان، هر سه یا چهار روز بازی داریم. باید تلاش کنیم تا به مرحله نهایی لیگ اروپا برسیم و همه بازیکنان زمان کافی دارند تا خودشان را نشان دهند؛ بازیکنان تلاش کرده‌اند و از این بابت خوشحالم. فوتبال یک بازی ساده است و باید در آن پیروز شد. گاهی به یک روش و گاهی به روش دیگر پیروزی به دست می‌آید.

سرمربی یووه در پایان اظهار کرد: ما از جایگاه اصلی خود در جدول عقب هستیم. ۶ روز پیش هیچ‌کس تصور نمی‌کرد که رتبه سوم لیگ را با رسیدن تعطیلات به دست بیاوریم. الان وقت استراحت و کسب انرژی است؛ البته باید بگویم که در لیگ قهرمانان بد کار کردیم و بازی‌ها به بدترین شکل ممکن تمام شد. لحظات سخت همیشه وجود دارند، اما با آن‌ها روبه‌رو شدیم و توانستیم با جدیت از روزهای سخت عبور کنیم. با یک بازی مشکلات حل نمی‌شوند و ما هم هنوز چیزی فتح نکرده‌ایم.

کد خبر 619327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.