لزوم تقویت و توسعه ورزش همگانی برای افزایش نشاط عمومی

رئیس کمیسیون فرهنگی، هنری، اجتماعی، ورزشی و جوانان شورای اسلامی شهر کرج گفت: شهرداری دارای قابلیت فراوانی در زمینه تقویت و توسعه ورزش همگانی و صبحگاهی است و می‌تواند با برگزاری ورزش صبحگاهی افزایش نشاط عمومی را ترویج دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام علیرضا سعیدی امروز _دوشنبه بیست‌وسوم آبان‌ماه_ در دیدار با مربیان ورزش همگانی که با حضور رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج برگزار شد، با اشاره به نقش ورزش همگانی در ترویج فرهنگ ورزش در پارک‌ها و ارتقای سلامت شهروندان، اظهار کرد: باید به خواسته‌های بحق و قانونی مربیانی که در این زمینه فعالیت می‌کنند، رسیدگی شود.

وی ضمن قدردانی از اقدامات اخیر سازمان فرهنگی در خصوص ترویج فرهنگ ورزش همگانی میان شهروندان در سنین مختلف، اظهار امیدواری کرد: این اقدامات مطلوب و در خور شأن شهروندان، به صورت مستمر صورت پذیرد.

رئیس کمیسیون فرهنگی، هنری، اجتماعی، ورزشی و جوانان شورای اسلامی شهر کرج تاکید کرد: شهرداری دارای قابلیت فراوانی در تقویت و توسعه ورزش همگانی و صبحگاهی است و می‌تواند با برگزاری ورزش صبحگاهی افزایش نشاط عمومی را ترویج دهد.

وی با بیان اینکه ورزش همگانی نیاز اساسی جامعه است و باید برای ترویج این فرهنگ جدی‌تر گام برداریم، افزود: جامعه‌ای سالم و با نشاط است که فرهنگ ورزش و ورزش‌های همگانی در آن نهادینه شود. امیدواریم با توجه به فعالیت‌های انجام شده، شاهد برگزاری هرچه بیشتر برنامه‌های ورزشی در سطح شهر باشیم.

کد خبر 619306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.