توسعه درمانگاه شهرداری در دستور کار است

شهردار سیرجان گفت: با افتتاح درمانگاه شهرداری، خدمات مطلوب درمانی به کارکنان شهرداری و شهروندان ارائه می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی‌اکبر کریمی‌پور امروز _دوشنبه بیست‌وسوم آبان‌ماه_ در آئین افتتاح درمانگاه شهرداری سیرجان، اظهار کرد: شهرداری در راستای اجرای سیاست‌های مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر جهت تأمین رفاه تمام کارکنان شهرداری، ارائه خدمات مطلوب پزشکی و درمانی را در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: خدمات قابل ارائه در درمانگاه شهرداری سیرجان شامل خدمات پرستاری و دندان‌پزشکی، مامایی، پزشک عمومی و پزشک متخصص است و ضمن ارائه خدمات به کارکنان شهرداری، قابل پذیرش عموم شهروندان نیز است.

شهردار سیرجان خاطرنشان کرد: اعتبارات اختصاص یافته به بخش رفاهیات، مدیریت منابع انسانی و هزینه‌های درمانگاه، نتیجه حمایت و همکاری اعضای شورای شهر سیرجان است و از آن‌ها تشکر می‌کنم.

کریمی‌پور تصریح کرد: با وجود تعدد پرسنل زحمت‌کش شهرداری خصوصاً کارگران این مجموعه و با توجه به هزینه‌های بالای درمانی، توسعه بخش‌های درمانی و پیشگیری درمانگاه از برنامه‌های آینده شهرداری است.

مریم حکیمی، مسئول درمانگاه شهرداری سیرجان تصریح کرد: به همت شهردار و با همکاری شورای اسلامی شهر، بودجه قابل توجهی در سال ۱۴۰۱ برای این درمانگاه در نظر گرفته شد و بحث برون‌سپاری درمانگاه برای ارائه خدمات بهتر در دستور کار قرار گرفت.

وی هزینه‌های بهسازی، تجهیز ساختمان و خرید تجهیزات این درمانگاه را بالغ بر یک میلیارد تومان و هزینه قرارداد برون‌سپاری تا پایان امسال را ۷۲۱ میلیون تومان عنوان کرد.

یکی از دغدغه‌های شورای اسلامی شهر تأمین نیروی انسانی است

حسن خدامی‌پور، رئیس شورای اسلامی شهر سیرجان یکی از دغدغه‌های شورای اسلامی شهر را بحث تأمین نیروی انسانی و ارائه خدمت به آنان دانست و گفت: در شورای ششم به منظور حمایت از کارمندان شهرداری و رفاه حال آن‌ها، بخشی از بودجه ۱۴۰۱ شهرداری به موضوع درمانگاه تخصیص یافت و به تصویب اعضای شورای اسلامی شهر و کمیته انطباق شهرستان رسید.

وی ادامه داد: با توجه به شیوع بیماری‌های کرونا و آنفلوانزا، حمایت از کارکنان شهرداری در زمینه هزینه‌های درمانی یکی از وظایف شهرداری و شورای اسلامی شهر است که ضمن تشکر از تلاش‌های شهردار سیرجان و مجموعه شهرداری در این زمینه، امیدواریم با ارائه خدمات مطلوب درمانی به کارکنان شهرداری بخشی از مشکلات آن‌ها در این مورد برطرف شود.

محمد موقری‌پور، معاونت درمان دانشگاه علوم‌پزشکی سیرجان نیز زحمات شهرداری در راستای ارتقای سطح سلامت کارمندان این مجموعه را قابل تقدیر دانست و تاکید کرد: پیشنهاد می‌دهم در این درمانگاه اقدام‌هایی جهت پیشگیری، غربالگری و مراقبت در زمینه بیماری‌های غیرواگیر همانند دیابت، فشارخون، اضافه وزن، بیماری‌های قلبی‌وعروقی، ریوی و سرطان‌ها انجام شود.

کد خبر 619291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.