رامین رضائیان منجنیق جدید تیم‌ ملی!

در بخشی از تمرینات امروز تیم‌ ملی، رامین رضائیان به‌دستور کارلوس کی‌روش در نقش پرتاب‌کننده اوت‌های بلند از جناح راست ظاهر شد تا به‌نوعی یکی از تاکتیک‌های ایران در جام‌جهانی مشخص شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آخرین تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان پیش از سفر به قطر، صبح امروز _بیست‌وسوم آبان‌ماه_ در کمپ تیم ملی با حضور ۲۵ بازیکن حاضر در لیست نهایی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر برگزار شد.

کارلوس کی‌روش سرمربی تیم‌ملی فوتبال کشورمان در تمرین امروز، اوت‌های بلند از جناحین را در دستور اصلی تاکتیک‌های تیم ملی قرار داد و به‌طورجدی روی پرتاب‌های اوت تاکید داشت.

رامین رضائیان، مدافع راست تیم‌ملی فوتبال ایران امروز وظیفه اصلی پرتاب‌ها از سمت راست را برعهده داشت؛ البته او به‌خوبی در این امر موفق عمل نکرد و همین مسئله تذکر جدی کی‌روش را به‌دنبال داشت. کارلوس معتقد است شیوه پرتاب‌ها نباید به گونه‌ای باشد که مدافعان تیم‌ملی انگلیس به‌راحتی توپ‌های بلند را دفع کنند.

در جام‌جهانی گذشته نیز تیم‌ملی ایران تاکتیک پرتاب‌های بلند را مقابل حریفان انجام می‌داد، اما تنها از سمت چپ و توسط میلاد محمدی و وحید امیری این اتفاق رقم می‌خورد که البته محمدی در بازی مقابل اسپانیا نتوانست وظیفه‌اش را به‌خوبی انجام دهد و از آن پس، امیری پرتاب‌کننده اوت‌ها بود.

به‌نظر می‌رسد کی‌روش از اشتباهات و ضعف‌های جام‌جهانی قبلی درس گرفته و علاوه‌بر استفاده درست از پرتاب‌های اوت، برای این امر جناح راست را به جناح چپ اضافه کرده و قرار است در جام‌جهانی مقابل حریفان خصوصاً انگلیس به‌طورمکرر و با برنامه‌ای مشخص، شاهد این تاکتیک باشیم.

کد خبر 619282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.