گیتی‌پسند تیم سوم جدول را در خانه شکست داد/شهدابی‌ها پیکان را از پیش رو برداشتند

تیم‌های هورسان رامسر، شهداب یزد، گیتی‌پسند اصفهان، لبنیات هراز آمل، شهرداری گنبد، ایفاسرام اردکان و نیان الکترونیک خراسان در هفته نهم لیگ برتر مردان موفق به شکست حریفان خود شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته نهم لیگ برتر والیبال یکشنبه _بیست‌ودوم آبان‌ماه_ با هفت دیدار در شهرهای ارومیه، گرگان، گنبد، تهران، اردکان، سیرجان و رشت پیگیری شد.

تیم والیبال پاس گرگان مقابل گیتی‌پسند صف‌آرایی کرد که با نتیجه سه بر یک بازی را واگذار کرد و با ۱۶ امتیاز در رده سوم جدول قرار گرفت؛ گیتی‌پسند هم با ۱۳ امتیاز در رده نهم جدول جای گرفت.

تیم والیبال شهرداری ارومیه به مصاف لبنیات هراز آمل رفت که با نتیجه سه بر دو شکست خورد؛ شهرداری ارومیه با چهار امتیاز در قعر جدول قرار دارد و لبنیات هراز آمل با ۲۵ امتیاز صدرنشین است.

تیم والیبال شهرداری گنبد مقابل مس رفسنجان به میدان رفت که با نتیجه سه بر دو پیروز شد و با ۱۳ امتیاز در رده هشتم جدول جای گرفت؛ مس رفسنجان هم با پنج امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار گرفت.

تیم والیبال پیکان میزبان شهداب یزد بود که با نتیجه سه بر دو شکست خورد؛ پیکان با ۱۷ امتیاز در رده پنجم جدول و شهداب یزد ۱۵ امتیاز در رده چهارم جدول قرار گرفتند.

تیم والیبال ایفاسرام اردکان میزبان سایپا بود که با نتیجه سه بر دو پیروز شد و با ۱۱ امتیاز در رده دهم جدول جای گرفت؛ سایپا هم با ۹ امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار گرفت.

تیم والیبال فولاد سیرجان ایرانیان به مصاف نیان الکترونیک خراسان رفت که با نتیجه سه بر دو بازی را واگذار کرد؛ فولاد سیرجان با ۱۷ امتیاز در رده ششم و نیان الکترونیک خراسان با ۱۵ امتیاز در رده هفتم جدول قرار گرفتند.

تیم والیبال هورسان رامسر رودرروی راه‌یاب ملل مریوان به میدان رفت که در سه ست متوالی این تیم را شکست داد و با ۱۸ امتیاز در رده دوم جدول جای گرفت؛ راه‌یاب ملل مریوان هم با ۱۱ امتیاز در رده یازدهم جدول قرار گرفت.

جدول لیگ برتر مردان در پایان هفته نهم به شرح زیر است:

گیتی پسند تیم سوم جدول را درخانه شکست داد/شهدابی‌ها پیکان را از پیش رو برداشتند

کد خبر 619278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.