از تکذیب حواشی پیرامون سردار آزمون تا معرفی منجنیق تیم ملی!

آخرین تمرین ملی‌پوشان پیش از جام جهانی ۲۰۲۲ در پایتخت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آخرین تمرین ملی‌پوشان در کمپ تمرینی تیم‌های ملی فوتبال از ساعت ۱۰ امروز دوشنبه _بیست‌وسوم آبان‌ماه_ آغاز شده است. کارلوس کی‌روش در آخرین ساعات شب گذشته لیست ۲۵ نفره خود برای جام جهانی با حضور چهار گلر منتشر کرد، این در حالی است که قرار بود او روز گذشته در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه آن را اعلام کند اما پس از حدود ۴۰ دقیقه انتظار خبرنگاران در سالن کنفرانس هتل آکادمی معتمدکیا، مدیر رسانه‌ای تیم ملی خبر از موکول شدن نشست به امروز، دوشنبه خبر داد؛ نشستی که به آزاد بودن ۲۰ دقیقه‌ای تمرین برای رسانه‌های گروهی تقلیل داده شد.

بعد از لغو این نشست خبری، گمانه‌زنی‌ها و حواشی فراوانی پیرامون تیم ملی ایجاد شد که نهایتاً با اعلام لیست نهایی، تا حدود زیادی شک هواداران بر طرف شد. گفتنی است تیم ملی پس از این تمرین، ساعت ۴ بعدازظهر با پروازی اختصاصی عازم قطر می‌شود.

*کی روش ابتدا همراه با دستیارانش موانع موردنیاز در تمرین را روی زمین قرار دادند.

*سپس سرمربی تیم ملی برای مصاحبه نزد رسانه‌ها آزاد آمد. او شایعات مربوط به سردار آزمون را تکذیب کرد.

*کارلوس کی‌روش صحبت‌های خود را با عذرخواهی از اصحاب رسانه آغاز کرد. او در این خصوص گفت: قرار بود کنفرانس مطبوعاتی داشته باشیم و لیست‌مان را اعلام کنیم، اما متاسفانه مجبور شدم کنفرانس را لغو کنم. از همه شما از صمیم قلب عذرخواهی می‌کنم.

*سرمربی تیم ملی کشورمان در ادامه درخصوص موضوعات مختلفی به گفت‌وگو پرداخت.

*ملی پوشان پس از گرم کردن به دو تیم تقسیم شده و دیداری درون تیمی را برگزار کردند.

*در حالی که قرار بود رسانه‌ها ۲۰ دقیقه ابتدایی اجازه حضور داشته باشند، با تصمیم کی‌روش تا پایان تمرین اجازه حضور پیدا کردند.

*ابوالفضل جلالی، شجاع خلیل زاده، محمدحسین کنعانی زادگان، مهدی ترابی، روزبه چشمی، مرتضی پورعلی گنجی، رامین رضاییان، وحید امیری با گلری بیرانوند با لباس سورمه‌ای و دیگر نفرات با گلری سید حسین حسینی و پیراهن سفید در این مسابقه حضور داشتند.

*او با سوق دادن تمرین به بر ارسال‌ها توسط وحید امیری و رامین رضاییان، با فریاد از شاگردانش خواست تا برای تیم و نه خود بازی کنند.

*اعضا بازیکنان تیم ملی نوجوانان نیز با حضور در کمپ اول، به تماشا تمرین تیم بزرگسالان نشستند.

*پس از پایان بازی درون تیمی، بازیکنان با دستور کی‌روش پرتاب اوت را تمرین کردند.

*رامین رضاییان پرتاب کننده اوت است. کی‌روش در صحنه‌ای به بازیکنان تذکر داد اگر همین گونه اوت را پرتاب و در آن زمان جاگیری کنند، انگلیسی‌ها توپ را خواهند گرفت! به نظر می‌رسد بیشتر تمرکز امروز شاگردان کی‌روش روی دیدار هفته آینده با سه‌شیرها است.

*بعد از پرتاب اوت، بازی درون تیمی ملی پوشان ادامه یافت.

*شجاع و کنعانی در نقش مهاجم؛ یکی از نکات قابل توجه تمرین امروز حضور شجاع و کنعانی در نوک حمله تیم آبی‌پوش قرار داشتند که احتمالاً به دلیل تمرکز روی ارسال‌ها بود که شجاع موفق به گلزنی هم شد.

*تمرین با پایان بازی درون تیمی خاتمه یافت. سپس نفرات خط خورده با نفرات حاضر در لیست نهایی خوش و بش و آن‌ها را به قطر بدرقه کردند.

هیئت رئیسه فدراسیون نیز در پایان تمرین حضور و ضمن آرزو موفقیت برای ملی‌پوشان با چند تن از بازیکنان عکس یادگاری گرفتند.

*بعد از تمرین تیم ملی شنیده اعضا تیم کشورمان دقایقی را پیش از سفر به قطر با رئیس جمهور دیدار خواهند داشت.

کد خبر 619244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.