امامی: ۳۶۰ هزار مترمربع از معابر شهر نجف‌آباد آسفالت شد

شهردار نجف‌آباد گفت: طی شش ماه نخست سال ۱۴۰۱ در راستای تحقق و استمرار جریان خدمت، عملیات اجرایی فاز نخست لکه‌گیری و روکش آسفالت معابر اصلی و فرعی مناطق پنج‌گانه به مساحت ۳۶۰ هزار مترمربع انجام شد.

عبدالرسول امامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به پروژه‌های لکه‌گیری و آسفالت معابر شهر نجف‌آباد، اظهار کرد: یکی از اولویت‌های مدیریت شهری ارائه خدمات مطلوب به شهروندان است.

وی افزود: در راستای بهبود عبور و مرور و سیما و منظر شهر و با هدف خدمت‌رسانی شایسته به شهروندان و تسهیل در امر تردد وسایل نقلیه، عملیات لکه‌گیری آسفالت به طور مستمر و پراکنده در معابر و خیابان‌های مناطق پنج‌گانه در دست اجرا است.

شهردار نجف‌آباد خاطرنشان کرد: به منظور مناسب‌سازی خیابان‌ها، رفع نواقص موضعی، جلوگیری از گسترش خراب شدن روسازی آسفالت‌ها و تأمین سطحی ایمن در معابر، عملیات مذکور با روند مطلوبی در حال انجام و پیشرفت است.

وی ادامه داد: در راستای تحقق و استمرار جریان خدمت، طی شش ماه نخست سال ۱۴۰۱ پایان عملیات اجرایی فاز نخست لکه‌گیری و روکش آسفالت معابر اصلی و فرعی مناطق پنج‌گانه به مساحت ۳۶۰ هزار مترمربع با استفاده از ۳۰ هزار تن آسفالت و با صرف هزینه‌ای معادل ۵۷۰ میلیارد ریال انجام شد.

امامی تاکید کرد: با توجه به وسعت زیاد معابر شهر، تعدد محلات و نیاز گسترده معابر به رفع ایرادات، ترمیم و روکش آسفالت طبق اولویت‌بندی و بر اساس درخواست مناطق انجام می‌شود.

شهردار نجف‌آباد در خصوص اهمیت درزگیری و لکه‌گیری آسفالت، گفت: لکه‌گیری آسفالت و درزگیری ترک‌های آسفالت معابر موجب کاهش نفوذ آب به درون لایه‌های آسفالت می‌شود و افزایش دوام و عمر روسازی آسفالت را در پی دارد.

امامی اظهار کرد: رفع نواقص موضعی، جلوگیری از گسترش خراب شدن روسازی آسفالت‌ها و تأمین سطحی ایمن در معابر شهر از دیگر اهداف اجرای عملیات لکه‌گیری است که مورد توجه گروه اجرایی سازمان عمران شهرداری قرار دارد.

وی افزود: خرابی‌ها و ایجاد لکه در آسفالت بیشتر به دلیل حفاری در معابر جهت اجرای شبکه فاضلاب، تقویت فشار آب شهری، کابل‌گذاری و تقویت شبکه برق انجام می‌شود و پس از آن تحت عملیات لکه‌گیری قرار می‌گیرد.

کد خبر 619217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.