مهم‌ترین اخبار حوادث ایمنا؛ ۲۲ آبان‌ماه

مهم‌ترین اخبار حوادث ایمنا نظیر راز قتل دختر جوان در ویلای شمال، آتش‌سوزی کارخانه روغن در شهرک صنعتی مبارکه، کشف ۲۱۸۴ لیتر مشروب و انهدام باند قاچاق، پشت پرده قتل با شلیک ۶ گلوله توسط مأمور پلیس و خودکشی یک دانشجو از طبقه ۱۳ خوابگاه را در ادامه بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهم‌ترین اخبار حوادث امروز _یکشنبه بیست‌ودوم آبان‌ماه_ به شرح زیر است:

اوایل شهریور امسال دختری جوان از خانه‌شان در یکی از محله‌های شهر اهواز بیرون رفت و ناپدید شد تا اینکه بعد از چند هفته پیکر نیمه جان او در یک خوابگاه در تهران پیدا شد. او در بیمارستان بستری شد، اما ۱۹ شهریور در آنجا فوت کرد. در جریان تحقیقات مشخص شد دختر جوان در دام سیاه یکی از کارکنان مغازه مشاوره املاک که خودش را عکاس حرفه‌ای معرفی کرده بود، افتاده و فوت شده است.

بیشتر بخوانید

مدیرعامل آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مبارکه از آتش‌سوزی در کارخانه تولید روغن در شهرک صنعتی مبارکه خبر داد.

بیشتر بخوانید

مدیر روابط عمومی اورژانس اصفهان از پایان مأموریت امدادرسانی به مصدومان حریق شهرک صنعتی مبارکه، خبر داد.

بیشتر بخوانید

نیمه شب پنج شنبه مرد میانسالی سراسیمه به کلانتری جنت آباد مراجعه کرد و با ابراز نگرانی به خاطر بی‌خبری از خواهر ۵۸ ساله خود، از پلیس در پیدا کردن او تقاضای کمک کرد. مأموران پلیس با ورود به خانه زن میانسال واقع در طبقه ۱۲ یک برج با پیکر غرق در خون او مواجه شدند که با اصابت هفت ضربه چاقو به گردن و دیگر نواحی بدن به قتل رسیده بود.

بیشتر بخوانید

جانشین مرزبانی استان سیستان و بلوچستان از کشف ۲۱۸۴ لیتر مشروبات الکلی و توقیف دو فروند شناور و دستگیری دو متهم در چابهار خبر داد.

بیشتر بخوانید

مدیر روابط‌عمومی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان از فوت‌شدن یک نفر در پی روشن‌کردن گاز پیک‌نیک در خودرو، خبر داد.

بیشتر بخوانید

شانزدهم مهر امسال بود که مردم قلعه گنج روز پر التهابی را سپری کردند. همه جا حرف از زن جوانی به نام سمیه بود که به دست یک مأمور پلیس درست وسط خیابان و مقابل چشمان فرزندش با شلیک اسلحه کلت کمری به قتل رسید اما همه ماجرا به این جنایت هولناک ختم نشد و انگار دومینوی اتفاقات بد روی ریل حرکت قرار داشت: قتل سمیه محمودی نژاد، حمله خانواده‌اش به کلانتری و تیر خوردن برادرش، اقدام به خودکشی مادرش و سکته پدرش!

بیشتر بخوانید

فرمانده انتظامی شهرستان نی‌ریز گفت: حدود ۳۰ هزار و ۵۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد.

بیشتر بخوانید

مدیر روابط‌عمومی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان از مصدوم شدن ۱۰ نفر در حادثه حریق یک کارخانه در شهرک صنعتی مبارکه، خبر داد.

بیشتر بخوانید

پنجشنبه نوزدهم آبان‌ماه جاری، مرد میانسالی به کلانتری ۱۲۴ قلهک مراجعه کرد و به مأموران گفت: دقایقی قبل اعضای خانواده زن جوانی که تنها با سگش زندگی می‌کند و همسایه طبقه پایین خانه من است از شهرستان تماس گرفتند و ادعا کردند، یک روزی است که از وی خبری ندارند و از من خواستند این موضوع را با پلیس در میان بگذارم.

بیشتر بخوانید

سرهنگ فرزاد تاجره جانشین انتظامی گلستان، اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر یک فقره درگیری در یکی از محلات مینودشت، بلافاصله مأموران انتظامی شهرستان به محل اعزام شدند. با حضور مأموران مشاهده شد مرد ۴۵ ساله با سلاح سرد توسط فردی مجروح و بلافاصله جهت مداوا به مراکز درمانی منتقل شد.

بیشتر بخوانید

سومین جلسه رسیدگی به پرونده دختر جوانی که با همدستی دوستانش در اقدامی هولناک مادر، خواهر و ناپدری‌اش را به قتل رسانده بود در حالی برگزار شد که متهمان به قصاص، حبس و پرداخت دیه محکوم شدند. رسیدگی به این پرونده از اسفند سال ۹۹ با گزارش پسر جوانی به نام اردلان به پلیس مبنی بر اینکه دوستش و نامزد وی مرتکب جنایت وحشتناکی شده‌اند، آغاز شد.

بیشتر بخوانید

بر اساس اعلام روابط‌عمومی سازمان زندان‌های استان خراسان رضوی دوشنبه شب برای لحظاتی در زندان تربت جام بین تعدادی از زندانیان درگیری رخ داد که این درگیری با حضور به موقع مسئولان زندان و مقامات زندان و مداخله آنها بدون هیچ‌گونه آسیب و صدمه جانی خاتمه یافت.

بیشتر بخوانید

سرهنگ روح الله یاری‌زاده فرمانده انتظامی شهرستان شوش، اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره درگیری طایفه‌ای مسلحانه در زمین‌های کشاورزی یکی از روستاهای توابع این شهرستان، بلافاصله مأموران پلیس به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید

بررسی‌های ویژه قضائی در پرونده همسرکشی با متادون، در حالی ابعاد جدیدی از این جنایت تکان‌دهنده را فاش کرد که دو متهم دیگر نیز به خاطر همدستی با زن جوان دستگیر شدند و مقابل میز عدالت ایستادند. این قتل هولناک که فقط با ارسال یک پیامک به فرد غریبه لو رفت و به ماجرایی عجیب و پیچیده تبدیل شد، از نیمه دوم مهر گذشته هنگامی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

امروز وقت رسیدگی به یک پرونده قتل بوده است که طرفین پرونده در دادگستری با هم درگیر و این درگیری منجر به تیراندازی بین طرفین می‌شود و بر اثر آن شش نفر از خانواده قاتل و دو نفر از عابرین و رهگذران مجروح می‌شوند.

بیشتر بخوانید

بنا به گفته مسئولان دانشگاه شیراز، یک دانشجوی پسر سال سوم رشته مهندسی کامپیوتر مقطع کارشناسی دانشگاه شیراز ساعت ۱۶ روز گذشته به دلایل نامشخص خود را از سالن قرائت خانه در طبقه سیزدهم خوابگاه شهید مفتح کوی ارم دانشگاه شیراز به پایین پرت کرد.

بیشتر بخوانید

کد خبر 619177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.