بیرانوند ستاره احتمالی ایران در جام‌جهانی ۲۰۲۲

ساکرنت در گزارشی به معرفی ۱۰ ستاره آسیایی در جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر پرداخت و علیرضا بیرانوند گلر تیم‌ملی یکی از ستاره‌های درخشان احتمالی در این رقابت‌ها لقب گرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر هفت‌روز دیگر در دوحه رسماً آغاز می‌شود و تیم‌ملی فوتبال کشورمان در مرحله‌گروهی این رقابت‌ها، مقابل تیم‌های ملی انگلیس، ولز و آمریکا قرار خواهد گرفت.

به‌دنبال آن، نشریه ساکرنت در گزارشی نوشت: طارمی در دیدار با پرتغال در جام‌جهانی ۲۰۱۸ شانس پیروزی تاریخی ایران را از دست داد ولی درخشش علیرضا بیرانوند را نیز در آن بازی نباید از یاد برد؛ بیرانوند زمانی که پنالتی رونالدو را مهار کرد خودش را در کانون توجهات قرار داد.

بیرانوند که چهار قهرمانی در لیگ ایران را با پرسپولیس کسب کرد، در نهایت راهی اروپا شد و به رویال‌آنتورپ بلژیک پیوست و در ادامه به‌صورت قرضی در بوآویشتای پرتغال حضور داشت، البته طی چند وقت اخیر به‌دلیل مصدومیت با مشکلاتی مواجه شده است.

حالا این دروازه‌بان ۳۰ ساله به پرسپولیس بازگشته است و پس از روی کار آمدن گزینه‌های قابل قبول دیگری مانند امیر عابدزاده، رقابت سختی برای پیراهن شماره یک تیم‌ملی پیش‌رو دارد، اگرچه او به نظر می‌رسد برای دومین‌بار متوالی گزینه اول کارلوس کی‌روش درون دروازه تیم‌ملی باشد.

کد خبر 619150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.