میدان‌های ورودی معرف شهر است

شهردار زرند گفت: میدان‌های ورودی، معرف شهر است و باید به بهترین نحو ممکن زیباسازی شود.

علی ضیاء‌الدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از آغاز عملیات جدول‌گذاری و ساماندهی فضای داخلی میدان دانشگاه آزاد اسلامی شهر زرند خبر داد و اظهار کرد: میدان‌های ورودی شهر یک المان و سمبل در معرفی شهر است و باید به بهترین نحو ممکن زیباسازی شود.

وی افزود: اولویت مدیریت شهری زرند ارتقای کیفیت سیما و منظر شهر در ورودی‌ها، میدان‌ها و فضاهای سبز شهری است.

شهردار زرند با بیان اینکه طراحی متناسب با شرایط و شاخصه‌های شهر یکی از اهداف شهرداری است، خاطرنشان کرد: میدان دانشگاه در مهمترین ورودی شهر قرار دارد و تلاش داریم بهترین و زیباترین فضای شهری را در این منطقه ایجاد کنیم.

ضیاء‌الدینی اضافه کرد: میدان دانشگاه و بلوار شورا مهمترین پروژه‌های شهرداری است و فضای داخلی میدان دانشگاه به نحوی طراحی شده است که زیبایی آن در تمام فصل سال حفظ شود.

وی تصریح کرد: نورپردازی‌های زیبا در آب‌نماها و فضاهای سبز مخصوص همراه با کاشت درختان و استفاده از هنرهای ایرانی و اسلامی در اجرای طرح میدان استفاده می‌شود، در حال حاضر نیز عملیات جدول‌گذاری نمای داخلی میدان آغاز شده است.

شهردار زرند با بیان اینکه ساماندهی فضای سبز بوستان‌های محله‌ای سطح شهر اهمیت زیادی دارد، افزود: بوستان‌ها به عنوان فضاهای تفریحی نقش بسزایی در آرامش و تفریح شهروندان دارند.

کد خبر 619109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.