عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۲ آبان‌ماه

در این بسته خبری از راه‌اندازی سامانه تلفنی ۱۵۳۰ شهرداری رفسنجان تا نقش امنیت در توسعه شهرها و دست‌فروشی اتباع بیگانه در گرگان را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

مباحث زیرساختی در اولویت مطالبات شهروندان

مجتبی رضازاده، شهردار بومهن گفت: مباحث خدماتی و زیرساختی در اولویت مطالبات شهروندان قرار دارد بر همین اساس تخصیص اعتبارات با در نظر گرفتن نیازهای اصلی شهروندان در برنامه پنج ساله انجام می‌شود.

تخریب ۶ ساخت‌وساز غیرمجاز در منطقه سه قزوین

علی پوریوسفی، سرپرست منطقه سه شهرداری قزوین از اجرای حکم تخریب برای شش مورد ساخت‌وساز غیر مجاز در این منطقه خبر داد.

راه‌اندازی سامانه تلفنی ۱۵۳۰ آرامستان شهرداری رفسنجان

احمد غلامحسینی، معاون خدمات شهری شهرداری رفسنجان از راه اندازی سامانه ۱۵۳۰ جهت تسهیل در ارائه خدمات شبانه روزی به شهروندان خبر داد.

امنیت در توسعه شهرها نقش مهم و اساسی دارد

یحیی عیدی بیرانوند، شهردار بروجرد گفت: امنیت در توسعه شهرها نقش مهم و اساسی دارد.

دست‌فروشی اتباع بیگانه در گرگان / دوربین به‌دستان مانع ساماندهی

احمدرضا سالاری، معاون خدمات شهری شهرداری گرگان با بیان اینکه بخش اعظمی از دست‌فروشان گرگان از اتباع بیگانه هستند، افزود: برخی شهروندان دوربین به‌دست مانع اجرای قانون جمع‌آوری و ساماندهی دست‌فروشان و سد معبر هستند..

بهسازی و ساماندهی معابر خاکی شهر زرند

علی ضیاء‌الدینی، شهردار زرند از ساماندهی و بهسازی معابر خاکی سطح شهر با هدف ارتقای کیفی، بهسازی معابر و مناسب‌سازی محیط شهر خبر داد و گفت: آسفالت خیابان‌ها و کوچه‌ها یکی از مطالبات شهروندان است.

حمایت همه‌جانبه شهردار سال متفاوتی را برای "فردخت" رقم زد

محمدعلی فرجی، سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان گفت: حمایت همه‌جانبه شهردار کاشان موجب شد تا جشنواره فرهنگی‌هنری فردخت باشکوه‌تر و پررونق‌تر از سال‌های قبل برگزار شود.

شهرداری ورزنه گواهینامه شهر تالابی را دریافت کرد

شهردار ورزنه گفت: شهرداری در اجلاسیه کاپ چهاردهم کنوانسیون رامسر به عنوان شهر تالابی انتخاب شد و گواهینامه دریافت کرد.

کد خبر 619088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.