تداوم روند نزولی ارزهای دیجیتال

بیت کوین امروز نسبت به روز گذشته از افت کمتری برخوردار بود و در محدوده ۱۶ هزار ۷۲۶ واحدی نوسان کرد اما اتریوم روند متفاوتی را تجربه کرد و شاهد افت ۱.۲۵ درصدی بود، رمزارز صرافی بایننس نیز با افت ۱.۵ درصدی به سطح ۲۸۱ دلار رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بر اساس تحلیل تکنیکال بیت کوین و شرایط ناپایدار بازار به خاطر توکن اف تی ایکس پیش بینی می‌شود روند اصلاحی بازار تداوم داشته باشد و افت قیمت‌ها تا سطوح پایین‌تری اتفاق بیفتد، پیش بینی می‌شود روند اصلاحی تا سطح ۱۴ هزار دلار ادامه داشته باشد. ارزش بازار رمزارزها نیز در سطح ۷۶۷ میلیارد دلار قرار گرفت.

آخرین تحولات قیمتی رمزارزهای برتر بازار

بیت‌کوین (BTC): ۱۶ هزار ۷۲۶ دلار

تغییرات: افت ۰.۱۳ درصدی

اتریوم (ETH): یک هزار ۲۴۹ دلار

تغییرات: افت ۱.۲۵ درصدی

بایننس‌کوین (BNB): ۲۸۱ دلار و ۴۷ سنت

تغییرات: افت ۱.۵۷ درصدی

ریپل (XRP): ۰.۳۵۷ دلار

تغییرات: افت ۲.۵۸ درصدی

کاردانو (ADA): ۰.۳۳۴ دلار

تغییرات: افت ۲.۴۹ درصدی

سولانا (SOL): ۱۳ دلار و ۹۸ سنت

تغییرات: افت ۱۳.۹۸ درصدی

دوج‌کوین (DOGE): ۰.۰۸۷۵ دلار

تغییرات: افت ۰.۲۹ درصدی

پالیگان (Polygon): ۹۳ سنت

تغییرات: افت ۴.۱۴ درصدی

پولکادات (DOT): پنج دلار و ۷۰ سنت

تغییرات: افت ۱.۵۱ درصدی

ترون (TRON): ۰.۰۵۳۲ دلار

تغییرات: افت ۱.۳۲ درصدی

اوالانچ (Avalanche): ۱۲ دلار و ۹۸ سنت

تغییرات: افت ۳.۱۸ درصدی

تحلیل تکنیکال بیت کوین

تداوم روند نزولی ارزهای دیجیتال

حمایت: ۱۹ هزار دلار و سقف کانال نزولی

مقاومت: ۱۴ هزار دلار، خط میانی و کف کانال نزولی

پیش بینی: بازار بر زیر مقاومت ۱۹ هزار دلاری خود را تثبیت کرده است، پیش بینی می‌شود روند نزولی بازار تداوم داشته باشد و بتواند تا محدوده ۱۴ هزار دلار ریزش قیمتی را تجربه کند.

(سیگنالی در خصوص خرید و فروش نیست)

دامیننس

دامیننس بیت کوین: ۴۰.۱۸ درصد

دامیننس اتریوم: ۱۹.۰۸ درصد

تداوم روند نزولی ارزهای دیجیتال

(منظور از دامیننس یک ارز دیجیتال، درصد سهم ارزش دلاری آن ارز در مقایسه با ارزش دلاری کل ارزهای دیجیتال در دنیا است. یعنی یک ارز دیجیتال چه میزان از سهم بازار را به خود اختصاص داده است)

ارزش بازار رمزارزها در مقابل حوزه دیفای

ارزش بازار رمزارزها: ۷۶۷ میلیارد ۴۷ میلیون دلار

ارزش بازار حوزه دیفای: ۳۵ میلیارد ۲۷۲ میلیون دلار

تداوم روند نزولی ارزهای دیجیتال

شاخص ترس و طمع

شاخص ترس و طمع نسبت به روز گذشته تغییری نداشته است و در محدوده ۲۲ واحد باقی مانده است.

تداوم روند نزولی ارزهای دیجیتال

اخبار بازار رمزارزها

منبع ناشناس: مدیرعامل FTX قصد دارد به دبی فرار کند

یک منبع ناشناس اخیراً به کوین تلگراف گفته است سمن بنکمن فرید، مدیرعامل سابق FTX که به‌تازگی از سمت خود کناره‌گیری کرده است، به همراه دو تن از دیگر مدیران این مجموعه اکنون در کشور باهاما تحت‌نظر هستند و قصد دارند راهی برای فرار به شهر دبی در امارات متحده عربی پیدا کنند. این منبع گفته است دبی هیچ معاهده‌ای برای استرداد مجرمین به آمریکا ندارد.

ران هموند: سیاستمدارانی که از FTX کمک مالی گرفته‌اند با شرایط دشواری مواجه خواهند شد

ران هموند، مدیر روابط دولتی گروه لابی ارز دیجیتال انجمن بلاک چین (Blockchain Association)، سیاستمداران تحت حمایت مالی صرافی دارایی‌های دیجیتال FTX شرایط دشواری در پیش دارند. هموند همچنین می‌گوید که سم بنکمن فرید شخصاً بیش از هر مدیرعامل دیگری چه در حوزه ارزهای دیجیتال و چه سایر حوزه‌ها، با قانون‌گذاران در واشنگتن دی‌سی لابی کرده است. هموند همچنین افزود: «با بالا گرفتن تب انتخابات، نگرانی‌های در مورد کمک‌های مالی او به کمپین‌های انتخاباتی اعضای کنگره افزایش یافت و در عین حال، به شدت برای قانون بحث برانگیز حمایت از مصرف‌کنندگان کالاهای دیجیتال (DCCPA) لابی کرد. کمک‌های مالی سیاسی چیز جدیدی نیستند، اما تعداد و میزان این کمک‌ها چشم‌گیر بود.

او می‌گوید به‌دلیل کمک‌های مالی سم بنکمن فرید و دخالت شدید FTX برای لابی‌گری در مورد این قانون، نمایندگان با یک دوراهی برای رأی دادن مواجه خواهند بود و تصویب این قانون می‌تواند پیامدهای سیاسی در پی داشته باشد.

بنیان‌گذار FTX شایعه فرارش به آرژانتین را تکذیب کرد

سم بنکمن فرید، بنیان‌گذار صرافی سقوط کرده اف‌تی‌ایکس (FTX) گمانه‌زنی‌ها مبنی بر فرار خود به آرژانتین را تکذیب کرد. او در پیامی به خبرگزاری رویترز عنوان کرد که هنوز در باهاما حضور دارد. بنکمن فرید همچنین در واکنش به پرسش خبرگزاری رویترز درباره شایعات رفتن او به آرژانتین، با قاطعیت پاسخ منفی داد. این پرسش رویترز و پاسخ بنکمن فرید پس از آن مطرح شد که کاربران در توئیتر به شایعاتی درباره پرواز او از طریق یک پرواز مستقیم از باهاما به آرژانتین دامن زدند.

خروج بیش از ۶۵۰ میلیون دلار سرمایه از صرافی FTX همزمان با هشدار درباره حمله هکری

طبق گزارشها، صرافی سقوط کرده ارزهای دیجیتال FTX در آخر هفته با یک سری تراکنش‌های غیرمجاز مواجه شد که باعث هشدارهای متعدد کاربران و تحلیلگران نسبت به تعامل با اپلیکیشن موبایل یا وب‌سایت آن و احتمال وقوع حمله هکری شد. به گفته شرکت تحلیلی نانسن، کیف پول‌های مرتبط با FTX در روز جمعه، بیش از ۲۶۶ میلیون دلار خروجی داشتند. همچنین این شرکت می‌گوید که زیر شاخه آمریکایی FTX نیز شاهد خروج بیش از ۷۳ میلیون دلار از کیف پول‌های خود بوده است. مارتین لی از نانسن نیز می‌گوید که بزرگی این حمله ادعایی تشدید شده و مجموعاً شاهد خروج خالص ۶۵۹ میلیون دلار سرمایه بوده است که تقریباً نشانگر یک سوم کل خروجی خالص کیف پول‌ها در هفت روز گذشته است.

کوین اولیری: به سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال ادامه می‌دهم

کوین اولیری، شخصیت تلویزیونی و سرمایه‌گذار خطرپذیر معروف اظهار کرد: با وجود شکست FTX همچنان در ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری خواهد کرد. او همچنین افزود: «من همچنان می‌خواهم در ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری کنم. من در FTX مقداری پول از دست داده‌ام. اما این من را از خرید بیشتر ارزهای دیجیتال منع نمی‌کند.»

اولیری معتقد است که افت شدید قیمت بسیاری از توکن‌ها به‌دلیل بحران کنونی، فرصت خرید خوبی برای او ایجاد کرده است. اولیری همچنین با اشاره به اینکه در شرکت اف‌تی‌ایکس اینترنشنال (FTX International) سرمایه‌گذاری کرده است، افزود که این سرمایه‌گذاری یک شرط‌بندی بد بوده است، اما او از آن درس خواهد گرفت.

ژائو: سقوط FTX صنعت ارزهای دیجیتال را چند سال عقب انداخت

چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل صرافی بایننس، درباره سقوط اخیر صرافی FTX و پیامدهای آن برای کل صنعت ارزهای دیجیتال گفته است: «فکر می‌کنم [با این اتفاق] اساساً چند سال عقب افتادیم. مقامات قانونی از این پس این صنعت را با حساسیت و سخت‌گیری بیشتری زیرنظر خواهند گرفت؛ اتفاقی که اگر بخواهیم صادق باشیم، احتمالاً حرکت مثبتی خواهد بود.» او همچنین گفته است سوءاستفاده FTX از دارایی‌های کاربران باعث شده است تا آنها از تصمیم خود برای خرید این صرافی عقب‌نشینی کنند.

وزیر خزانه‌داری آمریکا: فروپاشی FTX من را از نیاز ارزهای دیجیتال به قانون‌گذاری دقیق مطمئن‌تر کرد

جانت یلن، وزیر خزانه‌داری آمریکا، گفته است فروپاشی اخیر صرافی FTX باعث شده او شخصاً از دیدگاه خود درباره لزوم قانون‌گذاری دقیق در بازار ارزهای دیجیتال مطمئن‌تر شود. او همچنین گفته است این اتفاق وجود ضعف‌های کلی در صنعت ارزهای دیجیتال را نشان می‌دهد. گفتنی است صرافی FTX به‌تازگی اعلام ورشکستگی و مدیرعامل آن، سم بنکمن فرید، از سمت خود کناره‌گیری کرده است.

نقشه بازار

تداوم روند نزولی ارزهای دیجیتال

کد خبر 619077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.