توسعه بیش از ۱۰۰۰ هکتاری شهرک محمودآباد بیخ گوش اصفهان/ شورای حفاظت از بیت‌المال ورود کند

رئیس کمیسیون پایش و نظارت بر مصوبات شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به پرونده الحاق ۲۷۰ هکتاری شهرک محمودآباد به اصفهان گفت: با توجه به آلودگی‌های زیست‌محیطی شهر اصفهان، توسعه چنین شهرکی بیخ گوش شهر چقدر به صلاح است؟

به گزارش خبرنگار ایمنا، احمدرضا مصور امروز _یکشنبه بیست‌ودوم آبان‌ماه_ در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان در تذکری با اشاره به اعلام نظر شورای تجدید نظر دیوان عدالت اداری در خصوص الحاق ۲۷۰ هکتاری شهرک محمودآباد اظهار کرد: فعالیت شهرک تولید سنگ در کمتر از ۵۰ کیلومتری شهر خلاف قانون است، اما به واسطه نفوذ برخی از اشخاص در دولت‌ها این مجموعه الحاق شد.

وی افزود: گزارش نهادهای نظارتی نشان می‌دهد که نه تنها این محدوده جمع نشده است، بلکه به بیش از هزار هکتار افزایش یافته است.

رئیس کمیسیون پایش و نظارت بر مصوبات شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: برخی از متنفذان اجازه می‌دهند پروانه‌ای که برای توسعه صادر شده است، ابطال نشود و در دولت نیز مقاومت جدی به عمل نیامد، اما این سوال مطرح است که چرا سازمان محیط زیست و نهادهای نظارتی مانند سازمان بازرسی به این موضوع ورود نمی‌کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به آلودگی‌های زیست‌محیطی شهر اصفهان، توسعه شهرک محمودآباد بیخ گوش شهر چقدر به صلاح است؟

مصور با تاکید بر اینکه شورای حفاظت از بیت‌المال که در گذشته مصوبات قاطعی در این خصوص داشته است و همچنین دادستان نباید اجازه دهند که حقوق مردم شهر از بین برود، ادامه داد: جلوی حرکت‌های غیرقانونی و منفعت‌طلبانه باید گرفته شود.

کد خبر 618999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.