اهتمام مدیریت شهری در اجرای پروژه‌های مشارکتی

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به لزوم مشارکت مردم در ایجاد زیرساخت‌ها، پیشرفت و آبادانی شهری گفت: طی یک سال و نیم گذشته، مدیریت شهری اهتمام ویژه‌ای برای اجرای پروژه‌های مشارکتی در راستای آبادانی شهر داشته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدامیر سامع امروز _یکشنبه بیست‌ودوم آبان‌ماه_ در نطق میان دستور شصت‌وسومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر با گرامیداشت روز حماسه و ایثار مردم اصفهان اظهار کرد: در ۲۵ آبان ۱۳۶۱، مردم اصفهان ۳۷۰ شهید را تشییع کردند و همان روز نیز اعزام به جبهه داشتند که این روز را گرامی می‌داریم.

وی با اشاره به بزرگداشت علامه سیدمحمدحسین طباطبایی افزود: این بزرگوار با ورود به حوزه علمیه، آن را متحول کرد و با نگارش تفسیر المیزان فصلی نو در حوزه تفسیر قرآن کریم رقم زد؛ این فیلسوف برجسته در کنار توجه به عقل، تذهیب نفس را نیز متبلور ساخت و گونه‌های جدیدی از هم‌نشینی علم و عمل را تجلی داد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به روند تحصیل علامه طباطبایی در تبریز و نجف اشرف، گفت: ایشان در نجف در مدت شش سال کتب فلسفی مهمی را خواند. به دلیل تنگدستی و اینکه نمی‌خواست از سهم امام (ره) استفاده کند، به دیار خود تبریز برگشت و ۱۰ سال در زادگاه خود به مردم خدمت کرد.

وی با بیان اینکه علامه طباطبایی پس از طی این سال‌ها در ۴۴ سالگی وارد قم شد، گفت: این بزرگوار در سال ۱۳۳۳ نگارش تفسیر المیزان را آغاز کرد که به گفته امام خمینی (ره) این تفسیر بی‌نظیر است.

سامع خاطرنشان کرد: یکی از اثرات ماندگار علامه طباطبایی، گفت‌وگو با پروفسور اسلام‌شناس فرانسوی است که نتایج آن به چهار زبان فارسی، عربی، فرانسه و انگلیسی نوشته شد. او مدام در حال کمک به مردم، کار در مزرعه، هجرت و سفر و کار و تحصیل بود و جزو افتخارات ما است، لذا هرچه جوانان ما با چنین شخصیت‌هایی آشنا شوند، میزان علم و حکمت آن‌ها بیشتر مشخص می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به لزوم مشارکت مردم در ایجاد زیرساخت‌های شهری و پیشرفت و آبادانی آن گفت: طی یک سال و نیم گذشته، مدیریت شهری اهتمام ویژه‌ای در اجرای پروژه‌های مشارکتی در راستای آبادانی شهر داشته است.

وی ادامه داد: در بخش‌های مختلف پروژه‌های متنوعی آماده است، مجموعه‌های فرهنگی و مذهبی، شهربازی‌ها، پروژه‌های محیط زیستی، ورزشی و توسعه باغ پرندگان مجموعه‌های اسکان، هتل‌ها، میهمان‌پذیرها و پروژه‌های پساب با سرمایه‌گذاری انجام می‌شود و فضای آن فراهم است.

سامع خاطرنشان کرد: از تمام سرمایه‌گذاران شهر دعوت می‌کنیم که به اجرای این پروژه‌ها ورود کنند و امیدواریم حوزه مشارکت‌های شهرداری نیز اهتمام جدی در جذب سرمایه‌گذاران داشته باشد.

کد خبر 618995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.