پیروزی پرگل پورتو در شبی که طارمی یک پاس‌ گل داد

تیم فوتبال پورتو در چارچوب هفته سیزدهم لیگ‌برتر پرتغال، ۱۲ بامداد در خانه بوآویشتا چهار بر یک به برتری رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال پورتو شب گذشته ساعت ۱۲ بامداد در چارچوب هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ‌برتر پرتغال به‌مصاف بوآویشتا رفت و با نتیجه چهار بر یک به پیروزی قاطعانه دست پیدا کرد. گل‌های پورتو توسط گالنو (دو بار) - استفن اوستاکیو و ایوان مارکانو به‌ثمر رسید و تک‌گل بوآویشتا روی اشتباه و گل‌به‌خودی دیوگو کاستا گلر پورتو زده شد.

مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو در این دیدار ۷۹ دقیقه بازی کرد و پاس‌گل دوم تیمش را برای استفن اوستاکیو ارسال و درنهایت نمره خوب ۷.۳ را دریافت کرد. طارمی چهار شوت به‌سمت دروازه حریف زد که تنها یکی از آن‌ها در چارچوب بود و موفق به گلزنی نشد. البته طارمی با پاس‌گلی که در این بازی داد با پنج پاس‌گل به تنهایی در صدر جدول بهترین پاسورهای لیگ‌برتر پرتغال قرار گرفت.

با انجام هفته سیزدهم لیگ‌برتر پرتغال، این لیگ برای دست‌کم ۴۰ روز تعطیل شد و قرار است ملی‌پوشان تیم‌های باشگاهی برای حضور در جام‌جهانی به اردوی تیم‌های ملی کشورشان در قطر اضافه شوند و طارمی نیز برای بازی دوستانه مقابل تونس و سپس بازی‌های مرحله‌گروهی راهی دوحه خواهد شد.

به گزارش ایمنا، تیم فوتبال پورتو پس از پایان رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر، پنجم آذرماه در چارچوب رقابت‌های لیگ‌کاپ مقابل مافرا قرار خواهد گرفت.

کد خبر 618948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.