اصلاح شبکه روشنایی فضاهای شهری بروجرد

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بروجرد اظهار کرد: شهرداری در راستای ارتقای جلوه بصری شهر، افزایش امنیت اجتماعی و صرفه‌جویی در مصرف انرژی، اقدام به اصلاح و ارتقای شبکه روشنایی بوستان‌ها، میدان‌ها و بلوارهای سطح شهر کرده است.

ایرج بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: یکی از اصلی‌ترین مؤلفه‌های طرح تحول فضای سبز شهری، تأمین و اصلاح روشنایی بوستان‌ها، میادین و بلوارهای سطح شهر است.

وی افزود: احداث و اصلاح شبکه روشنایی در این اماکن علاوه بر افزایش زیبایی، نقش مؤثری بر امنیت شهروندان هنگام شب دارد و به صورت مستمر توسط این سازمان انجام می‌شود.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بروجرد خاطرنشان کرد: طرح‌های تأمین و اصلاح روشنایی بوستان‌ها و میدان‌ها به‌طور مستمر در حال انجام است و در این راستا میدان‌های شهید بهشتی، زکات و شهدا، لچکی ورودی خیابان پدافند و بلوار شهدا با نصب پروژکتور کم‌مصرف LED تأمین و اصلاح روشنایی شده است.

بابایی تصریح کرد: جانمایی و نصب وسایل بازی کودکان در فضای سبز واقع در شهرک مخابرات، کاشت ۶۰ جعبه نشای گل فصلی بنفشه در میدان شهید مدرس، عملیات طراحی و نقاشی پل عابر پیاده اسلام‌آباد از دیگر اقدامات سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری طی چند روز اخیر بوده است.

وی گفت: شهرداری در راستای ارتقای جلوه بصری شهر، افزایش امنیت اجتماعی و صرفه‌جویی هرچه بیشتر در مصرف انرژی اقدام به اصلاح و ارتقای شبکه روشنایی بوستان‌ها، میدان‌ها و بلوارهای سطح شهر کرده است.

کد خبر 618920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.