از سرگیری تمرینات پرسپولیس بدون ملی‌پوشان/ آقای سرمربی برگشت+عکس

تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی که یحیی گل‌محمدی دوران نقاهت ابتلا به کرونا را پشت‌سر گذاشته، بدون حضور ملی‌پوشان برپا شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال پرسپولیس تهران پس از حدوداً دو هفته تعطیلی، تمریناتش را از ساعت ۱۵ امروز _شنبه بیست‌ویکم آبان‌ماه_ از سر گرفت؛ این تمرین در زمین تهرانسر و به‌مدت ۷۵ دقیقه به‌طول انجامید. ملی‌پوشان سرخ‌پوشان در تمرین امروز حضور نداشتند و اعضای خارجی این تیم نیز به‌غیر از هنانوف، همگی حاضر بودند، گفتنی است هنانوف در روزهای آینده به تمرینات پرسپولیس ملحق خواهد شد.

محمد محمدی، معاون ورزشی باشگاه، امروز در محل تمرین حضور یافت. وی جلسه کوتاهی نیز با سرمربی تیم داشت و پس از آن دقایقی از تمرین را نیز به نظاره نشست. تمرین با صحبت‌های یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس آغاز شد که در جریان آن شرحی از برنامه‌های روزهای آینده نیز به بازیکنان ارائه شد.

از سرگیری تمرینات پرسپولیس بدون ملی‌پوشان/ آقای سرمربی برگشت+عکس

به گزارش ایمنا، گرم‌کردن با نرمش و کشش، کار با توپ دو نفره، پاس‌کاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفظ توپ و اجرای پرس برای تصاحب آن در بخش کوچکی از زمین با تأکید بر انتقال سریع توپ بین بازیکنان و فوتبال درون تیمی از بخش‌های گوناگون تمرین امروز بود. لازم به ذکر است تیم فوتبال پرسپولیس فردا _یک‌شنبه بیست‌ودوم آبان‌ماه_ تمرینات خود را در دو جلسه صبح و عصر انجام خواهد داد.

کد خبر 618860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.