ساکنان ششجوان زمستان بهتری را تجربه می‌کنند

شهردار بوئین‌میاندشت گفت: قراردادی با احتساب حدود ۱۰۰ تن قیر برای آسفالت معابر محله ششجوان منعقد شده است تا دو معبر اصلی محله قبل از آغاز بارش‌ها آسفالت شود.

سیداحمد عبداللهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: سال ۱۳۹۷ به دنبال اجرای پروژه فاضلاب شهری در محله ششجوان، معابر اصلی تخریب و خسارت شدیدی به زیرساخت‌ها از جمله آسفالت معابر وارد شد.

وی افزود: در سفر استاندار اصفهان به شهرستان بوئین‌میاندشت و بازدید از محله الحاقی ششجوان، ساکنان این محله نسبت به نبود آسفالت در سطح معابر و ترمیم نشدن ترانشه‌های ناشی از پروژه فاضلاب شهری اعتراض کردند و درخواست تخصیص قیر داشتند که مقرر شد استانداری ۲۰۰ تن قیر رایگان به این محله تخصیص بدهد، اما تنها ۴۸.۲ تن قیر اختصاص یافت.

شهردار بوئین‌میاندشت خاطرنشان کرد: قراردادی با احتساب حدود ۱۰۰ تن قیر برای آسفالت معابر محله ششجوان منعقد شد تا دو معبر اصلی محله که شرایط لازم برای آسفالت را دارد و طرح شبکه فاضلاب نیز در آن اجرا شده است، آسفالت شود.

عبداللهی اضافه کرد: اجرای آسفالت یکی دیگر از معابر محله ششجوان به مساحت شش هزار مترمربع به هزار تن آسفالت نیاز دارد، البته لازم است قبل از اجرای پروژه آسفالت هزار متر جدول و کانیوگذاری اجرا شود که در حال حاضر مطالعات طرح دفع آب‌های سطحی در دست اقدام است.

وی با اشاره به زیرسازی و بهسازی معابر خاکی ششجوان به منظور رفاه حال شهروندان در فصل زمستان، ادامه داد: با تهیه، حمل و پخش ۷۰۰ تن بیس استاندارد، معابر اصلی و فرعی محله ششجوان زیرسازی شد.

شهردار بوئین‌میاندشت تصریح کرد: بازآفرینی مسیر پیاده‌محوری معروف به چشمه جنت از مسیرهای زیبا و آرام جهت استفاده شهروندان و انجام ورزش‌های همگانی به ویژه دوچرخه‌سواری از اولویت‌های شهرداری بوده است و مورد توجه بیشتر ساکنان ششجوان قرار دارد.

عبداللهی تاکید کرد: به منظور آسفالت خیابان کشاورز، خیابان ساحلی، خیابان بسیج و خیابان فدک ۱۵۰۰ تن آسفالت با اعتبار دو میلیارد تومان در نظر گرفته شده است که در صورت مساعد شدن هوا انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه در سال جاری عملیات لایروبی به منظور دفع آب‌های سطحی در سطح شهر به طول ۵۰۰ متر اجرا شد، گفت: سال ۱۴۰۲ به منظور دفع آب‌های سطحی شهر، طرح جدول و کانیوگذاری به طول ۲۸ هزار متر اجرا می‌شود.

شهردار بوئین‌میاندشت افزود: براساس مصوبه‌های شورای ترافیک و به منظور رفع نقاط حادثه‌خیز شهر در سال جاری اصلاح هندسی، مسدود شدن تقاطع‌ها یا رفیوژ میانی خیابان‌ها، نصب سرعت‌گیر و چراغ راهنما، رنگ‌آمیزی جدول‌ها و خط‌های میانی خیابان‌ها و سرعت‌کاه اجرا شده است.

کد خبر 618845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.