ستاره انگلیسی، زیرنظر چلسی و نزدیک به تاتنهام

کنته آن قدر اصرار کرده با بازیکنان فعلی تاتنهام قهرمان نمی‌شود که مدیران تاتنهام را به فکر خریدهای جدید انداخته است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از اسپورتس مول، تاتنهام هاتسپر در نظر دارد تا جیمز مدیسون را در پنجره نقل و انتقالاتی پیش رو برای تقویت خطوط مختلفش به خدمت بگیرد.

مدیسون در فصل ۲۰۲۲/۲۳ شروع هیجان انگیزی داشته و فرم او باعث شده تا در ترکیب ۲۶ نفره انگلیس برای جام جهانی حضور داشته باشد. هافبک لسترسیتی، یکی از بازیکنان برجسته لیگ برتر در این فصل بوده و در ۱۲ بازی ۶ گل و ۴ پاس گل به ثمر رسانده است.

مدیسون می‌توانست به راحتی در تابستان لستر را ترک کند، زیرا نیوکاسل یونایتد به شدت امیدوار به جذب او بود. با این حال مدیسون ممکن است چشم به انتقال به تاتنهام داشته باشد، اگرچه ادعا شده که وی می‌خواهد به آرسنال بپیوندد.

این بازیکن انگلیسی در تابستان ۶۰ میلیون پوند ارزش گذاری شده بود، اما با انقضای قراردادش در سال ۲۰۲۴، احتمالاً ارزش او در ماه‌های آینده کاهش می‌یابد.

سران باشگاه تاتنهام پیش از این متقاعد شده‌اند که برای ساختن تیمی در حد و اندازه قهرمانی، باید هزینه‌های بیشتری بپردازند. آنتونیو کنته، سرمربی ایتالیایی تاتنهام نیز تا حد زیادی بر روی تقویت ترکیب خودش اصرار دارد و به مدیران باشگاه اطمینان داده است که تیمش در شرایط کنونی، قادر نیست با بزرگان جزیره برای قهرمانی رقابت کند.

از سوی دیگر، باشگاه سابق کنته یعنی چلسی نیز به دنبال جذب مدیسون است. آبی‌ها امیدوارند با جذب مدیسون بتوانند خلأ تیم خود در خط میانی را پر کنند و ستاره انگلیسی به آن‌ها کمک کند تا در بازیسازی عملکرد بهتری داشته باشند. البته هنوز باشگاه چلسی علاقه خود را آشکارا مطرح نکرده و تاتنهام یکی از جدی ترین گزینه‌ها برای مدیسون محسوب می‌شود.

کد خبر 618811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.