ورودی شهر وضعیت مناسبی ندارد

شهردار زرند با بیان اینکه ورودی شهر از سمت شرق وضعیت مناسبی ندارد، گفت: احداث بلوار شورا موجب رونق شهر و زیبایی مسیرهای ورودی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی ضیاءالدینی امروز_ شنبه بیست‌و یکم آبان‌ماه_ در بازدید از عملیات آماده‌سازی بلوار شورا اظهار کرد: بلوار شورا مهمترین ورودی و مسیر ترانزیتی خودروهای سنگین و نیمه سنگین شهر زرند است و با اجرای این طرح شاهد تحولی بزرگ در شریان‌های اصلی و رونق اقتصادی شرق شهر خواهیم بود.

وی افزود: احداث این بلوار می‌تواند زمینه مناسبی را برای فعالیت‌های تازه و مورد نیاز امروز شهروندان و مسافران در مبادی ورودی شهر فراهم کند.

شهردار زرند خاطرنشان کرد: با توجه به نیاز مبرم شهر به توسعه راه‌های ارتباطی و ایجاد بستر مناسب برای روان‌سازی ترافیک، اجرای عملیات خاکبرداری و تسطیح بستر مسیر دوم بلوار شورا در حال انجام است.

ضیاالدینی تصریح کرد: تاکنون بیش از ۲۰ هزار مترمربع از فضای این بلوار خاکبرداری، شن‌ریزی و زیرسازی شده است و به زودی با همکاری اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای زیر پوشش آسفالت خواهد رفت.

وی از آغاز عملیات خاکبرداری، زیرسازی و تسطیح بستر مسیر دوم بلوار شورا خبر داد و گفت: هدف از اجرای این طرح تسهیل در تردد شهروندان، کاهش تصادف‌ها، ایجاد راه ایمن و سهولت ترافیکی در سایر مسیرهای منتهی به بلوار شورا است.

کد خبر 618809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.