پیدا شدن چک ۵ میلیاردی توسط مامور پلیس‌راه

رئیس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: مامور وظیفه‌شناس پلیس‌راه کیفی حاوی چند چک به مبلغ پنج میلیارد ریال، تعداد زیادی عابر بانک به همراه رمز عبور و مدارک هویتی را به صاحبش بازگرداند.

سرهنگ اصغر زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: یکی از مأموران وظیفه‌شناس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان هنگامی که برای تدریس به یکی از آموزشگاه‌های رانندگی شهر اصفهان مراجعه می‌کرده است، در بین راه متوجه کیف دستی روی زمین می‌شود.

وی ادامه داد: مأمور پلیس‌راه پس از آنکه نتوانسته بود صاحب کیف را در آن محل بیابد، کیف مربوطه را به بازرسی پلیس‌راه استان تحویل داده و سرانجام با پیگیری‌های انجام شده صاحب کیف شناسایی می‌شود.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه کیف یافت شده حاوی چند چک به مبلغ پنج میلیارد ریال، تعداد زیادی عابر بانک به همراه رمز عبور و همچنین تعداد زیادی مدارک هویتی بود، گفت: صاحب کیف با مراجعه به ستاد پلیس راه استان اصفهان کیف خود را از دست مأمور وظیفه‌شناس دریافت کرد.

وی خاطرنشان کرد: مأموران مؤمن، متعهد و پایبند به ارزش‌های الهی و انسانی سرمایه‌های گران‌بهای پلیس در تراز انقلاب اسلامی هستند و پلیس‌راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان به وجود چنین مامورانی در بدنه این مجموعه افتخار می‌کند.

کد خبر 618801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.