«میراث ماندگار» در ۲۰ نقطه اصفهان اجرا می‌شود

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان با بیان اینکه سیاست اصلی این سازمان تا پایان سال، اقدامات مطلوب و باکیفیت در زمینه نورپردازی است، گفت: در همین راستا، پروژه‌ای با عنوان «میراث ماندگار» در ۲۰ نقطه شهری اجرا می‌شود.

حمید قنادنیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مهم‌ترین فعالیت‌های سازمان در ماه‌های آینده انجام خواهد شد که از جمله آن‌ها می‌توان به برنامه ویترین شب عید اشاره کرد که اتاق‌های فکر آن برگزار و برنامه‌ریزی‌ها جهت نوروز ۱۴۰۲ برای زیباسازی سطح شهر انجام شده است.

وی افزود: سیاست اصلی سازمان برای پایان سال اقدامات مطلوب و باکیفیت در زمینه نورپردازی، المان و خاطره شهری است؛ همچنین در آستانه ۲۵ آبان که مصادف با «روز اصفهان» است، فضاسازی شهری در دست اقدام است و طراحی مبلمان گلستان شهدا آغاز می‌شود.

مدیرعامل سازمان زیبا سازی شهرداری اصفهان تصریح کرد: در آستانه روز اصفهان، اجرای طرح ۲۵ آبان روی دیواره پازلی ارگ جهان‌نما با شعار «تا پای جان برای ایران» و نصب پنج هزار متر ریسه‌های پارچه‌ای منقش به تصاویر شهدای اصفهان انجام می‌شود.

وی در خصوص پروژه‌های زیباسازی تا پایان سال جاری افزود: پروژه‌ای با عنوان «میراث ماندگار» در ۲۰ نقطه شهری اجرا می‌شود که در این راستا در کنار پروژه‌های کف‌سازی، مبلمان، نورپردازی و پیرایش شهری، قاب‌های زیبا با طراحی کاشی‌کاری یا درهای قدیمی از دوره‌های مختلف تاریخی طراحی و نصب می‌شود.

قنادنیا خاطرنشان کرد: تا پایان امسال پیرایش شهری و نقاشی‌های دیوار پایین دو محور خیابان سروش تا ارتش و همچنین خیابان کاوه تا میدان شهدا را با موضوعات مختلف در دست اقدام داریم.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان گفت: در راستای اصلاح زیرگذرها، طرح‌های ویژه برای دو زیرگذر که از لحاظ بصری کیفیت مطلوبی ندارد، در دو فاز آماده و از سال آینده اجرا خواهد شد، همچنین بازی‌های جدید در سایت‌های اسباب‌بازی پارک‌های شهر اجرا خواهد شد.

قنادنیا تشریح کرد: دو پارک موضوعی خاص نیز با عنوان پارک مکانیزم‌ها و بازی‌های خلاق در مناطق پنج و ۱۰ شهرداری اصفهان با بازی‌های موضوعی اجرا می‌شود؛ همچنین برگزاری سمپوزیوم بین‌المللی را در بهمن‌ماه شاهد خواهیم بود.

کد خبر 618770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.