امداد رسانی به ۶ حادثه جاده‌ای در ۴۸ ساعت گذشته

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان خوزستان گفت: در ۴۸ ساعت گذشته به شش حادثه جاده‌ای، یک حادثه شهری و یک عملیات امدادرسانی در آبگرفتگی منازل مسکونی پاسخ داده شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیرعباس نجفی امروز _شنبه بیست‌ویکم آبان‌ماه_ با اشاره به بارندگی اخیر در استان خوزستان، اظهار کرد: در بخش صیدون شهرستان باغملک شاهد بارش شدید باران بوده و مناطق هپرو، میداود، قلعه سروستان، طلاور و بکانی متأثر از این بارش‌ها نیاز به امدادرسانی داشتند که با پاسخگویی سریع امدادگران جمعیت هلال‌احمر شهرستان باغملک ارزیابی اتفاق افتاد و عملیات امدادرسانی انجام شد.

وی ادامه داد: در این آب گرفتگی به ۹۰ نفر امدادرسانی شده و اقلام زیستی شامل پتو، موکت، کنسروجات، شکر و چادرهای اسکان بین این افراد توزیع شده است.

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان خوزستان با اشاره به حوادث جاده‌ای، گفت: نجات‌گران پایگاه‌های امدادی نیز در محورهای اندیکا-تاراز، هندیجان-بوطاری، شوش-دانیال نبی، مسجدسلیمان_ سه راهی لالی، شادگان-دارخوین و محور شوش اندیمشک به هفت مصدوم امدادرسانی و به مراکز درمانی انتقال دادند و در ۴۸ ساعت گذشته به شش حادثه جاده‌ای، یک حادثه شهری و یک عملیات امدادرسانی در آب‌گرفتگی منازل مسکونی پاسخ داده شده است.

وی تصریح کرد: از زحمات شبانه‌روزی نجات گران قدردانی می‌کنم و هشت خودرو آمبولانس، ۱۳ تیم عملیاتی در حوادث ۴۸ ساعت گذشته مشغول امدادرسانی بوده‌اند.

کد خبر 618765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.