ضرورت جذب سرمایه‌گذار جهت توسعه هرچه بیشتر شهر

شهردار شهرکرد گفت: دیدگاه شهرداران مناطق و مدیران سازمان‌ها جذب سرمایه‌گذار است و طرح‌های سرمایه‌گذاری به منظور توسعه شهر باید مدنظر قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدحسین واحدیان امروز_ شنبه بیست‌ویکم آبان‌ماه_ در بازدید از شهرداری منطقه یک با بیان اینکه شهرداری خانه مردم است و شهردار و کارکنان وظیفه خدمت‌رسانی به شهروندان را بر عهده دارند، اظهار کرد: همه عوامل شهرداری باید در خدمت مردم باشند تا بتوانیم عادلانه رفتار کنیم و در تمام امور مصالح مردم را در نظر بگیریم.

وی با بیان اینکه بخشی از فعالیت‌های شهرداری مرکزی باید به شهرداری مناطق واگذار شود، افزود: بسیاری از معطلی‌ها و نارضایتی‌ها به دلیل تمرکزگرایی در فعالیت‌های شهرداری است، در صورتی که اگر مسئولیت‌ها به مناطق واگذار شود، بسیاری از معضل‌ها برطرف می‌شود.

شهردار شهرکرد خاطرنشان کرد: شهرداری مرکزی حمایت و پشتیبانی لازم را انجام می‌دهد و در مقابل شهرداران مناطق باید پاسخگوی عملکردهای خود باشند.

واحدیان با اشاره به ضرورت جذب سرمایه‌گذار جهت توسعه شهر، تصریح کرد: دیدگاه شهرداران مناطق و مدیران سازمان‌ها جذب سرمایه‌گذار است و طرح‌های سرمایه‌گذاری به منظور توسعه شهر باید مدنظر قرار بگیرد.

وی از مدیران مناطق و سازمان‌های شهرداری درخواست کرد از تجربه‌های سایر شهرهای کشور به منظور جذب و جلب سرمایه‌گذار برای پروژه‌ها و طرح‌های شهر استفاده کنند.

شهردار شهرکرد با اشاره به ضرورت ساماندهی ورودی شهرداری منطقه یک، گفت: تعداد مراجعه‌کنندگان به شهرداری زیاد است؛ بنابراین علاوه بر تغییر محل ورودی شهرداری منطقه باید فضای مناسب‌تری برای ارائه خدمات به شهروندان فراهم شود.

کد خبر 618760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.