پرداخت بیش از ۱۴ میلیارد زکات در چهارمحال‌وبختیاری

رئیس اداره زکات کمیته امداد استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: ۱۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان زکات توسط مردم استان پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام علی صفری امروز _شنبه بیست‌ویکم آبان‌ماه_ در جمع خبرنگاران، ضمن تاکید بر اهمیت توسعه و ترویج فرهنگ پرداخت زکات، اظهار کرد: بنابر فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله) مبنی‌بر ضرورت توجه به مسائل فقهی، دی‌ماه امسال جشنواره زکات در استان برگزار می‌شود.

وی افزود: برگزاری نشست هم‌اندیشی پیرامون ترویج فرهنگ پرداخت زکات، بیان مسائل فقهی پیرامون این دستور الهی و بهره‌مندی از تجربیات مؤدیان و مبلغان زکات از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.

رئیس اداره زکات کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری تکریم از مؤثرین و فعالان این حوزه را از دیگر اهداف برگزاری جشنواره زکات در استان دانست و گفت: ائمه جمعه، مسئولان دستگاه‌های اجرایی کشوری و استانی، مؤدیان، عاملان و مبلغان افتخاری زکات در این جشنواره حضور دارند.

صفری با بیان اینکه مردم استان ۱۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در قالب زکات واجب، زکات مستحب و زکات فطریه و کفارات به کمیته امداد استان پرداخت کردند، تصریح کرد: زکات پرداختی مردم استان در راستای کمک به نیازمندان و محرومان و احداث و تکمیل پروژه‌های عمرانی هزینه می‌شود.

به گزارش ایمنا، ادارات کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان و همچنین شماره‌گیری کد دستوری #۰۳۸*۸۸۷۷* برای دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم استان در نظر گرفته شده است.

کد خبر 618693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.