۸۰ درصد مدارس عشایری لردگان معلم ورزش ندارند

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان لردگان در شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: ۸۰ درصد مدارس عشایری از جمله دبستان ایمان سردشت معلم ورزش ندارد که این موضوع یک معضل جدی شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عطاالله حسین‌پور امروز _ شنبه بیست‌ویکم آبان‌ماه_ در جلسه با معاونان ادارات آموزش‌وپرورش و ورزش و جوانان استان، در خصوص مشکلات شهرستان لردگان، اظهار کرد: کم‌بودن سرانه ورزشی در شهرستان لردگان و فعالیت نداشتن نمایندگی‌های ورزش در بخش‌های شهرستان به‌ویژه بخش رودشت باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به کهنه و فرسوده شدن هیئت‌های ورزشی شهرستان لردگان، افزود: به دلیل تغییر نکردن رؤسا و استفاده نکردن از نیروهای مجرب و جوان، باعث فعال نبودن هیئت‌های ورزشی شهرستان شده است.

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان لردگان در شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیار با اشاره به نبود استخر شنا و زمین ورزشی در اختیار مدارس در شهرستان لردگان، تصریح کرد: انتظار می‌رود حداقل زمین‌های ورزشی که در بعضی مدارس وجود دارد، مسطح، ایمن‌سازی و قابل استفاده شود و مسئولان سالن‌های ورزشی با مدارس همکاری کنند و سانس‌های ظهر تا عصر را در اختیار مدارس قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه هرساله نیروی معلم ورزش در مدارس کمتر می‌شود، گفت: ۸۰ درصد مدارس عشایری از جمله دبستان ایمان سردشت معلم ورزش ندارد که این موضوع یک معضل جدی شده است.

کد خبر 618685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.