جاده فرادنبه پیچ‌های خطرناک دارد

عضو شورای اسلامی شهر فرادنبه با بیان اینکه جاده این شهر به امامزاده علی ابن احمد دارای پیچ‌های خطرناک است، گفت: با توجه به اینکه یک جاده اصلی از وسط شهر فرا دنبه می‌گذرد و روزانه وسایل نقلیه فراوان از این محور تردد دارند، باید روکش آسفالت آن در دستور کار اداره راهداری استان باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عبدالواحد رئیسی امروز _ شنبه بیست‌ویکم آبان‌ماه_ در جلسه شورای استان چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: از سال ۱۳۸۵ تا ۱۳۸۹ بیش از ۳۰ جلسه در استان‌های چهارمحال و بختیاری و تهران تشکیل و مقرر شد بین حریم فرادنبه و بروجن یک محدوده به عرض ۸۰۰ متر برای کاربری‌های دامداری‌ها و مرغداری‌ها حفظ شود.

وی با بیان اینکه در این جلسات مقرر شد داخل این محدوده، مرغداری آزادگان، مجتمع قطب دامی فرادنبه، گلخانه فرادنبه و مجتمع دامداری سبک پیش‌بینی شود، تصریح کرد: بیش از ۲۰ سال در این محدوده اقدامات و هزینه‌هایی شده است، در این شرایط به‌تازگی بروجن درخواست الحاق گپ به حریم بروجن را داده است که این موضوع موجب ایجاد مشکلات عدیده اجتماعی می‌شود و به لحاظ قانونی، عرفی و مسائل ثبتی انتظار می‌رود از الحاق محدوده به حریم شهر بروجن جلوگیری شود.

عضو شورای اسلامی شهر فرا دنبه، افزود: با وجود پیگیری‌های زیاد هنوز اداره راهداری نسبت به نصب علائم و خط کشی و حذف پیچ‌های خطرناک و شانه‌سازی جاده فرا دنبه به امامزاده علی ابن احمد اقدام نکرده است.

وی تصریح کرد: مسیر جاده اصلی به مقبره شهدای گمنام فرا دنبه کمتر از هزار متر است که در جلسه فرمانداری با حضور نماینده راهداری مصوب شد پس از زیرسازی مسیر، روکش آسفالت را انجام دهند که این مسیر هم هنوز آسفالت نشده، با توجه به اینکه یکی از شهدای گمنام فرا دنبه نیز شناسایی شده و قرار است خانواده شهید به محل مقبره آیند، زیبنده نیست این مسیر خاکی باشد و باید سریع‌تر در دستور کار قرار گیرد.

رئیسی درخواست خود مبنی بر واگذاری زمین به افرادی که از سال ۱۳۶۳ از راه و شهرسازی زمین خریداری کردند و رفع مشکل راه و شهرسازی در شهر فرا دنبه در محل تلاقی جاده اصلی با خطوط گاز سراسری را مطرح کرد و اهمیت اصلاح ورودی شهر فرا دنبه و حل مشکل دسترسی به پمپ بنزین و CNG و مسکن مهر به جاده اصلی را یادآور شد.

وی با بیان اینکه جاده فرا دنبه به امامزاده علی ابن احمد دارای پیچ‌های خطرناک است، تأکید کرد: با توجه به اینکه یک جاده اصلی از وسط شهر فرا دنبه می‌گذرد و روزانه وسایل نقلیه فراوان از این محور تردد دارند، باید روکش آسفالت آن در دستور کار اداره راهداری استان باشد.

کد خبر 618677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.