مهدی محمدنبی سرپرست قطعی ایران در جام‌جهانی ۲۰۲۲

به‌نظر می‌رسد مهدی محمدنبی نایب‌رئیس اول فدراسیون فوتبال، به‌طور قطعی سرپرست تیم‌ملی ایران در جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کمتر از ۱۰ روز دیگر رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر رسماً آغاز می‌شود و تیم‌ملی فوتبال کشورمان سی‌ام آبان‌ماه در ورزشگاه بین‌المللی خلیفه نخستین بازی خود در این تورنمنت را مقابل تیم قدرتمند و پرستاره انگلیس برگزار خواهد کرد.

با این وجود و در شرایطی که حتی دستیار ایرانی کی‌روش نیز مشخص شد اما فدراسیون فوتبال و در رأس آن مهدی تاج به‌عنوان رئیس، همچنان به‌طور رسمی سرپرست تیم‌ملی در جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر را معرفی نکرده است.

مهدی محمدنبی نایب‌رئیس اول فدراسیون و ریاست سازمان تیم‌های ملی، پس از کنار رفتن حمید استیلی از سمت سرپرستی تیم‌ملی، در اردوی اتریش و دیدار مقابل تیم‌های ملی اروگوئه و سنگال روی نیمکت ایران نشست و شب گذشته نیز در دیدار تدارکاتی تیم‌ملی ایران مقابل نیکاراگوئه به‌عنوان سرپرست در کنار کی‌روش، اعضای کادر فنی و بازیکنان حضور داشت.

بدین ترتیب شایعات و گمانه‌هایی که تاکنون درخصوص سرپرستی تیم‌ملی فوتبال کشورمان در جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر وجود داشته، در فاصله کمتر از دو هفته تا آغاز این رقابت‌ها رنگ‌وبوی واقعیت به‌خود گرفته است و باید مهدی محمدنبی را سرپرست تیم‌ملی در جام‌جهانی قطر بدانیم.

ضمن اینکه دیگر زمانی هم برای بررسی و انتخاب گزینه‌های دیگر سرپرستی تیم‌ملی نیست؛ همچنین محمدنبی بیش از این در جام‌جهانی ۲۰۱۴ برزیل نیز به‌عنوان سرپرست در تیم‌ملی فعالیت کرده بود و باتوجه به سابقه حضور در کنار تیم‌ملی و کی‌روش در جام‌جهانی و رابطه خوبی که میان طرفین وجود دارد، محمدنبی در سکوت حواشی برای دومین‌بار عهده‌دار این پست در جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر خواهد بود.

البته اینکه چرا فدراسیون محمدنبی را رسماً به‌عنوان سرپرست تیم‌ملی فوتبال معرفی نکرده همچنان سوال‌برانگیز است.

کد خبر 618577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.