دربی فوتسالی تمام ایرانی در خاک اسپانیا

تقابل امشب تیم‌های آلبالی و پالما در هفته هشتم لیگ دسته‌اول اسپانیا، با حضور ستاره‌های ایرانی، جذابیت و حساسیت بی‌سابقه‌ای در فوتسال اروپا خواهد زد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب هفته هشتم رقابت‌های لیگ دسته‌اول فوتسال اسپانیا، امشب _جمعه بیستم آبان‌ماه_ از ساعت ۲۲:۳۰ به‌وقت تهران، تیم‌های واینا آلبالی و مایورکا پالما در تقابلی حساس و تماشایی مقابل یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد.

جدال حساس آلبالی و پالما از جذابیت خاص و فراوانی برای هواداران ایرانی برخوردار است؛ چرا که پالما، حسین طیبی کاپیتان و مسلم اولاد قباد دیگر ستاره تیم‌ملی فوتسال کشورمان را در اختیار دارد و سعید احمد عباسی نیز ستاره آلبالی است که اولین بازی‌اش در اسپانیا را مقابل یاران خود در تیم‌ملی انجام خواهد داد.

طیبی و اولاد قباد تا پایان هفته هفتم، عملکرد خوبی برای پالما به نمایش گذاشته‌اند و از طرفی سعید احمد عباسی پس از پشت‌سر گذاشتن مشکلات و موانع انتقال به اسپانیا، در هفته‌ای که گذشت رسماً با آلبالی قرارداد امضا کرد.

در همین راستا، روزنامه معتبر «مارکا» اسپانیا نیز گزارش مسابقات امروز را با تیتر دربی بازیکنان ایران منتشر کرد و نوشته است: حضور سعید احمد عباسی در لیست دیوید راموس (سرمربی آلبالی) منجر به دوئل او با هم‌وطنانش یعنی حسین طیبی و مسلم اولاد قباد خواهد شد.»

همچنین وب‌سایت LNFS رسانه‌رسمی لیگ فوتسال اسپانیا در گزارشی به تقابل بازیکنان ایران اشاره و اعلام کرد: سه نایب‌قهرمان جام ملت‌های آسیا در دیدار امروز آلبالی و پالما حضور دارند.

کد خبر 618572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.