موشک ماهواره ‌بر قائم ۱۰۰ در دنیا بی‌نظیر بود

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره بروز برخی ناآرامی در کشور گفت: این خطر جدی با تقوای رهبر معظم انقلاب، ایمان مردم و یاری خداوند رفع شد.

به گزارش ایمنا، حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی میردامادی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته اصفهان با بیان اینکه فلسفه قبولی عبادات تقوا است، اظهار کرد: همواره ما باید همه کارهایمان برای خدا و برای نزدیک شدن به خدا باشد.

وی با اشاره بروز برخی ناآرامی‌ها در کشور افزود: در این واقعه خداوند به رهبر معظم انقلاب اسلامی قدرت تشخیص داد که در مقابل این تهاجم عظیم و این جنگ همه‌جانبه چه باید کرد که دشمن شکست بخورد و همانند گذشته رسوا شود که این اتفاق افتاد.

وی با اشاره به عشق مردم به انقلاب گفت: همه می‌دانیم که سختی‌ها، مشکلات و فشارهایی وجود دارد که ریشه آنها یا نشات گرفته از عملکرد گذشته، یا تحریم‌های ظالمانه دشمن است و مردم در فشارند.

امام جمعه موقت اصفهان افزود: ولی مردم وقتی احساس کردند دین و انقلابشان در خطر است با وجود این نارضایتی‌هایی که گاهی عنوان می‌شود در قالب جمعیت‌های میلیونی که قابل تصور نبود نشان دادند که حاضر نیستند دین و انقلاب خود را با هیچ چیز معامله کنند.

حجت‌الاسلام میردامادی افزود: بنا به فرمایش اخیر رهبر معظم انقلاب، دشمنان از پیشرفت ما می‌ترسند و می‌خواهند ما را متوقف کنند، تا ما نوکر و فقیر باشیم و دست به روی آنها دراز کنیم و همه ذخایر ما را غارت کنند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اتفاقات اخیر را جنگ ترکیبی و نه صرف اغتشاش خیابانی عنوان کردند، گفت: دشمن یعنی آمریکا و رژیم صهیونیستی و برخی کشورهای موذی و خبیث اروپایی و برخی گروهک‌ها با همه امکانات به میدان آمدند و تلاش کردند با استفاده از دستگاه‌های اطلاعاتی، رسانه‌ای و ظرفیت‌های مجازی به ملت ضربه بزنند اما بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب، ملت به معنای واقعی به دهان بدخواهان زد و آنها را ناکام کرد.

امام جمعه موقت اصفهان تصریح کرد: سخنان این روزهای سیاستمداران آمریکایی درباره طرفداری از ملت ایران که می‌گفتند می‌خواهند ملت را آزاد کنند اوج بی‌شرمی و ریاکاری بود که رهبر معظم انقلاب فرمودند آیا کاری علیه ملت ایران در این چهار دهه هست که می‌توانستید و انجام ندادید اگر هم کار مستقیم نظامی انجام نداده‌اید، یا نمی‌توانسته‌اید و یا از جوانان ما ترسیده‌اید.

وی با اشاره به پیشرفت‌های ایران به خصوص موشک ماهواره‌بر قائم ۱۰۰ که در دنیا پدیده بی‌نظیر بود، گفت: این مهم چیزی بود که دشمن بدان اعتراف کرد و رژیم صهیونیستی گزارش داد که این موشک پیشرفت چشمگیر و نمایش قدرت است که آنان را بسیار نگران کرده است.

حجت‌الاسلام میردامادی تاکید کرد: تازمانی که مسیر ما مسیر دین باشد و خدا را بخواهیم، خداوند یار و یاور ماست.

کد خبر 618571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.