مهم‌ترین اخبار حوادث ایمنا؛ ۱۹ آبان‌ماه

مهم‌ترین اخبار حوادث ایمنا نظیر قتل مادر، خواهر و ناپدری، مسمومیت پنج نفر با گاز CO، کشف محموله‌های قاچاق میلیاردی، تیرباران خونین هشت زن و مرد جلوی دادگستری و ماجرای ربوده شدن دختر خردسال در غرب تهران را در ادامه بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهم‌ترین اخبار حوادث امروز _پنجشنبه نوزدهم آبان‌ماه_ به شرح زیر است:

سومین جلسه رسیدگی به پرونده دختر جوانی که با همدستی دوستانش در اقدامی هولناک مادر، خواهر و ناپدری‌اش را به قتل رسانده بود در حالی برگزار شد که متهمان به قصاص، حبس و پرداخت دیه محکوم شدند. رسیدگی به این پرونده از اسفند سال ۹۹ با گزارش پسر جوانی به نام اردلان به پلیس مبنی بر اینکه دوستش و نامزد وی مرتکب جنایت وحشتناکی شده‌اند، آغاز شد.

بیشتر بخوانید

مدیر روابط عمومی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان از مسموم شدن پنج نفر با گاز CO، خبر داد.

بیشتر بخوانید

براساس اعلام روابط‌عمومی سازمان زندان‌های استان خراسان رضوی دوشنبه شب برای لحظاتی در زندان تربت جام بین تعدادی از زندانیان درگیری رخ داد که این درگیری با حضور به موقع مسئولان زندان و مقامات زندان و مداخله آنها بدون هیچ‌گونه آسیب و صدمه جانی خاتمه یافت.

بیشتر بخوانید

مدیر روابط عمومی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان از مصدوم شدن دو نفر در پی حریق منزل مسکونی به دلیل وجود اشکال در بخاری، خبر داد.

بیشتر بخوانید

فرمانده انتظامی شهرستان ارسنجان گفت: چهار هزار و ۲۵۵ متر مربع از اراضی ملی به ارزش ۴۰ میلیارد ریال در این شهرستان رفع تصرف شد.

بیشتر بخوانید

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت گفت: دو محموله کالای قاچاق طی ۲۴ ساعت گذشته در این شهرستان کشف شد.

بیشتر بخوانید

سرهنگ نبی الله قاسمی فرمانده انتظامی خرم‌آباد، اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری بین چند نفر، بلافاصله عوامل انتظامی در محل حاضر شدند.

بیشتر بخوانید

فرمانده انتظامی شهرستان کوه‌چنار گفت: با تلاش مأموران این فرماندهی بیش از ۲۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف شد.

بیشتر بخوانید

بررسی‌های ویژه قضائی در پرونده همسرکشی با متادون، در حالی ابعاد جدیدی از این جنایت تکان دهنده را فاش کرد که دو متهم دیگر نیز به خاطر همدستی با زن جوان دستگیر شدند و مقابل میز عدالت ایستادند. این قتل هولناک که فقط با ارسال یک پیامک به فرد غریبه لو رفت و به ماجرایی عجیب و پیچیده تبدیل شد، از نیمه دوم مهر گذشته هنگامی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

امروز وقت رسیدگی به یک پرونده قتل بوده است که طرفین پرونده در دادگستری با هم درگیر و این درگیری منجر به تیراندازی بین طرفین می‌شود و بر اثر آن شش نفر از خانواده قاتل و دو نفر از عابرین و رهگذران مجروح می‌شوند.

بیشتر بخوانید

بنا به گفته مسئولان دانشگاه شیراز، یک دانشجوی پسر سال سوم رشته مهندسی کامپیوتر مقطع کارشناسی دانشگاه شیراز ساعت ۱۶ روز گذشته به دلایل نامشخص خود را از سالن قرائت خانه در طبقه سیزدهم خوابگاه شهید مفتح کوی ارم دانشگاه شیراز به پایین پرت کرد.

بیشتر بخوانید

ساعت چهار بامداد امروز دوشنبه شانزدهم آبان‌ماه، مأموران کلانتری ۱۳۶ فرجام در تماس تلفنی کشف جسد مرد جوانی را در پارک جنگلی لویزان به بازپرس کشیک قتل پایتخت گزارش کردند.

بیشتر بخوانید

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: با وقوع آدم‌ربایی یک دختر خردسال در غرب تهران موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی از کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

کد خبر 618501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.