اجرای طرح لایروبی و پاکسازی مسیل‌ها و کانال‌های شهر گرگان

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری گرگان از لایروبی، پاکسازی و رسوب‌برداری ۱۱ هزار متر از مسیل‌ها و کانال‌های روبسته سطح شهر خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری گرگان، احمد سالاری با اشاره به اجرای طرح لایروبی و پاکسازی کانال‌های رو بسته و حوضچه‌های آرامش، اظهار کرد: اجرای این طرح به طور مستمر در حال انجام است و طی سه ماه شهریور، مهر و آبان ۴۵۰ متر از این کانال‌ها پاکسازی شده است.

وی افزود: اجرای عملیات لایروبی و پاکسازی جهت افزایش آمادگی در زمان بارندگی‌ها و جلوگیری از بروز آب‌گرفتگی احتمالی معابر شهری، بوی نامطبوع، افزایش رضایت شهروندان و ارتقای سطح بهداشت عمومی به طور مستمر و به صورت سنتی و مکانیزه در حال انجام است.

معاون خدمات شهری شهرداری گرگان خاطرنشان کرد: شهرک جامی، جرجان، مطهری شمالی، ملاقاتی، انجیراب، خیابان ولیعصر، ورودی و خروجی استانداری، گلشهر و زیرگذرهای سطح شهر از مکان‌هایی است که در این طرح مورد پاکسازی قرار گرفت.

سالاری تصریح کرد: با توجه به فرا رسیدن فصل سرما و بارندگی، شهروندان از هرگونه تخلیه نخاله و زباله خود در جداول و کانال‌های سطح شهر خودداری کنند تا از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری شود.

کد خبر 618485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.