۱۰ میلیارد برنج تقلبی در جنوب تهران کشف شد

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: در پی اعلام گزارشی مبنی بر توزیع برنج‌های تقلبی در یک فروشگاه عمده فروشی در محدوده خیابان مولوی تهران، بلافاصله مراتب در دستور کار مأموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه ایمنا، سرهنگ هدایت بهرامی امروز_ پنج‌شنبه نوزدهم آبان‌ماه_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: روز گذشته در پی اعلام گزارشی مبنی بر توزیع برنج‌های تقلبی در یک فروشگاه عمده فروشی برنج در محدوده خیابان مولوی تهران، بلافاصله مراتب در دستور کار تیمی از مأموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از انجام تحقیقات میدانی و رصدهای اطلاعاتی، با هماهنگی‌های قضائی، تیمی از مأموران این پلیس به فروشگاه مربوطه اعزام در بازرسی از این محل، پنج هزار کیلو برنج خارجی و پنج هزار و ۸۴۰ کیلو برنج ایرانی به همراه هفت هزار کیسه خالی و دستگاه دوزندگی کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران با بیان اینکه بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد که مالک فروشگاه با مخلوط کردن برنج‌ها، آنها را به عنوان برنج ایرانی با نام شرکت‌های معتبر توزیع می‌کند، گفت: در بازجویی‌های اولیه متصدی این واحد صنفی به بزه ارتکابی اعتراف کرد، با بسته‌بندی برنج‌های تقلبی آنها را به عنوان برنج‌های مرغوب ایرانی روانه بازار می‌کرده است.

وی با بیان اینکه در این خصوص یک متهم دستگیر و پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند، تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای تقلبی کشف شده را حدود ۱۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

بهرامی گفت: عزم همگانی پلیس در مبارزه با کارگاه‌ها و واحدهای تولیدی غیرمجاز و واحدهای صنفی متخلف، مورد تاکید است و شهروندان می‌توانند گزارش‌های خود را در این خصوص از طریق سامانه ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

کد خبر 618447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.