تصادف اتوبوس با عابر و ۶ خودرو در اصفهان یک کشته برجا گذاشت

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان گفت: امروز در مسیر جنوب به شمال خیابان امام خمینی(ره) شهر اصفهان یک دستگاه اتوبوس مسافربری پس از برخورد با عابر پیاده و فوت وی با شش خودروی سواری دیگر برخورد کرد.

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ساعت ۶:۳۹ امروز مأموران پلیس راهور شهرستان اصفهان از وقوع تصادف بین چند وسیله نقلیه در مسیر جنوب به شمال ابتدای خیابان امام خمینی (ره) روبه‌روی پارک قلمستان مطلع و به منظور بررسی حادثه در صحنه حاضر شدند.

وی ادامه داد: در بررسی‌ها مشخص شد یک دستگاه اتوبوس مسافربری که در حال تردد در این مسیر بوده است، به علت نامعلومی از راه خود منحرف و با سرعت وارد پیاده‌رو شده و پس از برخورد با یک عابر پیاده با شش خودروی پارک شده و در حال تردد نیز تصادف می‌کند.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: در این حادثه عابر پیاده براثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد و به شش خودروی دیگر نیز خسارت کلی وارد شده است، علت تصادف و دلیل اصلی توانایی نداشتن راننده اتوبوس در کنترل وسیله نقلیه توسط کارشناسان در دست بررسی است و در اسرع وقت موضوع به مراجع ذی‌صلاح اعلام خواهد شد.

کد خبر 618435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.