آقای سرمربی مشغول آنالیز بود!

کارلوس کی‌روش به‌دلیل آنالیز تیم‌ملی انگلیس، در مراسم رونمایی از پیراهن تیم‌ملی شرکت نکرد؛ پیش‌تر دلیل حضور نیافتن سرمربی ایران در این مراسم، بیماری آنفلوئنزا عنوان شده بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سه‌شنبه شب _هفدهم آبان‌ماه_ در سالن همایش‌های برج‌میلاد، مراسم رونمایی از پیراهن تیم‌ملی فوتبال کشورمان در جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر با حضور مدیران وزارت ورزش‌وجوانان و فدراسیون فوتبال، ملی‌پوشان و جمعی از پیشکسوتان برگزار شد اما کارلوس کی‌روش مهم‌ترین غایب این مراسم بود.

حضور نیافتن کارلوس کی‌روش در مراسم رونمایی از پیراهن تیم‌ملی به‌دلیل آنالیز و ارزیابی حریفان تیم‌ملی در جام‌جهانی قطر توسط آقای سرمربی بوده است، گفته می‌شود در زمان مقرر برگزاری مراسم رونمایی از پیراهن تیم‌ملی، کی‌روش دیدار تیم‌های ملی انگلیس و آلمان در چارچوب رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا را مورد ارزیابی قرار داده است.

پیش‌تر گفته شده بود کارلوس کی‌روش به‌دلیل بیماری آنفلوئنزا در مراسم رونمایی از پیراهن تیم‌ملی فوتبال کشورمان حضور نیافته است. البته کی‌روش به‌صورت مصاحبه تصویری ضبطی، صحبت‌های خود را در مراسم رونمایی انجام داد.

سرمربی تیم‌ملی فوتبال ایران پیش از آغاز رقابت‌های جام‌های جهانی ۲۰۱۴ و ۲۰۱۸ نیز همین اصول را در دستور کار خود قرار داده بود؛ نتایج بسیار خوب ایران در نخستین بازی‌های جام‌جهانی در دو دوره گذشته گویای این مسئله است. کی‌روش برای آنالیز دقیق و ارزیابی کامل نخستین حریفان ایران در جام‌جهانی اهمیت فراوانی قائل است تا شاگردانش شروعی امیدوارکننده در این رویداد داشته باشند.

به گزارش ایمنا، تیم‌ملی فوتبال کشورمان در نخستین بازی خود در مرحله‌گروهی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر، ساعت ۱۶:۳۰ روز _سی‌ام آبان‌ماه_ در ورزشگاه بین‌المللی خلیفه برابر تیم‌ملی انگلیس صف‌آرایی خواهد کرد.

کد خبر 618413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.