ترافیک نیمه‌سنگین در ۳ محور/بارش باران در جاده‌های ۱۱ استان

رئیس مرکز اطلاعات کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور از ترافیک نیمه‌سنگین در سه جاده، خبر داد.

به گزارش ایمنا، سرهنگ احمد شیرانی با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور، اظهار کرد: ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه کرج_قزوین محدوده پل فردیس، حدفاصل مهرویلا تا پلیس راه مهرشهر و محدوده کمال‌شهر دیده می‌شود و این وضعیت در آزادراه قزوین_کرج محدوده هشتگرد و حدفاصل استاندارد تا پل فردیس نیز وجود دارد. همچنین محور شهریار_تهران حدفاصل میدان معادن تا شهر قدس نیز درگیر ترافیک نیمه‌سنگین است.

وی در خصوص آخرین وضعیت انسداد مسیرها، افزود: محور ریگان_ایرانشهر تنها محور شریانی مسدود کشور است و تنها محور دارای انسداد فصلی نیز جاده لاسم _ارجمند است. همچنین محور زرآباد - چاهان نیز محور غیرشریانی مسدود است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا با اشاره به آخرین وضعیت جوی محورهای مواصلاتی در کشور، تصریح کرد: بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران، البرز و تهران گزارش شده است. همچنین در برخی از محورهای استان‌های کردستان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، زنجان، همدان و قزوین نیز بارش باران دیده‌می‌شود.

وی ادامه داد: رانندگان در شرایط جوی خاص مانند بارش باران یا برف از رانندگی با سرعت غیرمجاز خودداری کنند و از سبقت غیرمجاز نیز بپرهیزند. توجه بیشتر به موارد ایمنی ترافیکی در شرایط جوی خاص باعث کاهش احتمال بروز سوانح رانندگی خواهد شد.

سرهنگ شیرانی با اعلام شماره تلفن ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست قبل از شروع حرکت حتماً با این شماره تماس گرفته و با اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور، مناسب‌ترین زمان و بهترین مسیر را برای انجام سفر خود انتخاب کنند.

منبع: ایسنا

کد خبر 618412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.