تبدیل ۴ خطه شهرکرد – فارسان به ۶ خطه در دستور کار قرار گیرد

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان فارسان در شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، گفت: تبدیل چهار خطه شهرکرد – فارسان به شش خطه و تامین ماشین‌آلات راهداری و راهسازی در این محور باید در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیداحمد هاشمی امروز _ پنجشنبه نوزدهم آبان‌ماه_ در جلسه شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: با توجه به اینکه جاده اصلی شهرستان فارسان از وسط شهرهای پردنجان، چلیچه، جونقان، فیل‌آباد و باباحیدر می‌گذرد، مساعدت به شهرداری‌ها جهت تعمیر و نگهداری از جاده ضروری است.

وی افزود: تکمیل جاده‌های فارسان به دشتک، چهار خطه فارسان به کوهرنگ (قطعه باباحیدر به حیدر آباد)، چهار خطه جونقان، چلیچه، کران به گوشه، گوشه به ده‌چشمه، بیدکل به امیدآباد، اقبال‌آباد و جاده دسترسی به شهر پردنجان و اصلاح و بازسازی سه‌راهی گوشه به چغاهست از جمله مطالبات مردم شهرستان فارسان در حوزه توسعه و گسترش راه‌ها است.

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان فارسان در شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: با توجه به کوهستانی بودن استان چهارمحال و بختیاری و آمار بالای تصادفات به خصوص در فصول سرد سال، تبدیل چهار خطه شهرکرد – فارسان به شش‌خطه و تأمین ماشین‌آلات راهداری و راهسازی در این محور باید در دستور کار قرار گیرد.

وی ادامه داد: طرح جامع شهر باباحیدر از حدود ۲۵ سال پیش تاکنون بازنگری شده است، اما بیش از ۸۰ درصد کوچه این شهر بیشتر در زمینه عقب‌نشینی مشکل جدی وجود دارد، همچنین در محور باباحیدر فیل آباد با توجه به رایزنی‌های شورای شهر باباحیدر با مالکان زمین‌های کشاورزی در محدود پیچ خطرناک و معروف (پیچ مرگ) و آزادسازی آن بدون هیچ چشم‌داشتی توسط کشاورزان نیمه‌کاره رها شده است و حتی اداره راه مسیل آب کشاورزی آنها را اصلاح نکرده و باعث نارضایتی و شکایت کشاورزان شده است.

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان فارسان در شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در خصوص تکمیل پل فارسان به بیدکل، احداث و اجرای طرح زیرگذر سه‌راهی تنگ پردنجان به جونقان، زیرگذر عیسی‌آباد، زیرگذر میدان چمن باباحیدر (جاده فیل آباد به باباحیدر) و احداث تونل هفشجان به جونقان توضیحاتی مطرح کرد.

کد خبر 618355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.