پخش ۷ هزار تن آسفالت در سطح شهر

شهردار رزن گفت: طی شش ماه نخست سال جاری از محل اعتبارات شهرداری و کمک سازمان شهرداری‌ها، هفت هزار تن آسفالت در سطح شهر پخش شده است.

احمد محمدی‌راستی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری رزن بر مبنای رقم ۳۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان پیش‌بینی شده و از نظر هزینه با توجه به اجرای پروژه‌های عمرانی بودجه طی شش ماه نخست امسال تحقق یافته است.

وی افزود: طی شش ماه نخست امسال از محل اعتبارات شهرداری و کمک سازمان شهرداری‌ها، ۷۰۰۰ هزار تن آسفالت در سطح شهر پخش شده است.

شهردار رزن خاطرنشان کرد: محلات تازه تأسیس شهر از جمله شهرک ایثارگران و شهرک بهداشت نیاز به آسفالت دارد و اجرای پروژه آسفالت معابر در آینده نزدیک در دستور کار قرار می‌گیرد.

محمدی‌راستی با اشاره به پروژه پیاده‌راه‌سازی در شهر رزن، تصریح کرد: شهرداری تفاهم‌نامه‌ای با جهاد کشاورزی و آموزش و پرورش منعقد کرده است تا بخشی از مسیر عبور عابران پیاده با استفاده از محدوده مالکیتی این دو اداره برای گذر شهروندان اجرا شود.

وی گفت: محوطه سایت نیروی انتظامی و پلیس راه در مساحت ۱.۵ هکتار زیرسازی و جدول‌گذاری شده و آماده آسفالت است.

شهردار رزن افزود: این پروژه به صورت قرارداد مشارکتی بین شهرداری، راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با اعتبار ۱۲ میلیارد تومان اجرا شده است.

کد خبر 618311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.